Luksusdyret Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg er bare nysgjerrig. Hvorfor mener dere at utroskap i fylla er en tabbe, mens utroskap i edru tilstand er bevisst handling, slik at det første kan tilgis lettere? Blir man bevisstløst i fylla så kan man ikke ha sex, for man får den ikke opp med 3 i promille, enda mindre klarer man å gjennomføre et samleie. Hvis man er bevisst så VET man jo at den man har sex med ikke er ens egen kone/samboer, og at det ikke er greit, med mindre de ikke har åpent forhold (for da er det ikke utroskap). Hvorfor er det mer unnskyldelig å være utro i fylla enn edru? Jeg har aldri vært full så jeg vet ikke hva det vil si å være på fylla, men har flere venninner og kompiser som klarer da å holde seg på matta på fylla og er ikke interessert i å ligge med andre selv om de er fulle. Har vært på utallige fester med alkohol og ser jo at enkelte menn er helt uinteressert i å sjekke opp andre damer. For å være utro må man jo foreta seg en aktiv handling, sjekke opp en dame, eller la seg bli sjekket opp, man må med andre ord oppsøke utroskap hvis det skal være mulig. Scenario der en dame overfaller en mann og han bare gir etter er svært usannsynlig...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde samme tanker som deg før. Helt til jeg fant ut at sambo hadde vært utro i fylla. Han fikk en "blackout" og husker lite. Jeg tror han faktisk. Og ja, dere tenker at jeg sikkert er bra dum som fremdeles er sammen med han, men kjærlighet er også tilgivelse. For han angret seg fryktelig mye på det han hadde gjort. Ja, det var vondt og han har en vei å gå for å bygge opp tilliten min. Jeg tror det hadde vært værre om han hadde et forhold på si eller at det var følelser inn i bildet. Alle kan gjøre en feil her i livet, og da er spørsmålet om hvor sterk kjærligheten er. Anonymous poster hash: 3f478...ba1
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde samme tanker som deg før. Helt til jeg fant ut at sambo hadde vært utro i fylla. Han fikk en "blackout" og husker lite. Jeg tror han faktisk. Og ja, dere tenker at jeg sikkert er bra dum som fremdeles er sammen med han, men kjærlighet er også tilgivelse. For han angret seg fryktelig mye på det han hadde gjort. Ja, det var vondt og han har en vei å gå for å bygge opp tilliten min. Jeg tror det hadde vært værre om han hadde et forhold på si eller at det var følelser inn i bildet. Alle kan gjøre en feil her i livet, og da er spørsmålet om hvor sterk kjærligheten er. Anonymous poster hash: 3f478...ba1 Nei, alle er ikke utro. Hvor sterk er kjærligheten hos dem som bevisst bedrar partneren sin og risikerer familien for et knull? Ikke særlig sterk vil nå jeg si... Hvis din mann mener at han fikk blackout, så er det voldtekt. Det er ikke lov å ha sex med personer som er bevisstløse, også på grunn av fylla. Så enten var det voldtekt eller så lyver han. Anonymous poster hash: 55620...3e3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Hadde du sett hvor stygg hu dama han hadde sex med er, så hadde du forstått det bedre. Tro meg, utroskap kan skje de beste. Min sambo er en person som aldri kunne funnet på noe slikt. Jeg har mistet troen på mannfolk. Anonymous poster hash: 3f478...ba1
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Det var nok ikke blackout som bevisstløs hun mente, men som fylleblackout! Man blir full og gjør dumme ting liksom som.man ikke husker dagen etterpå. Anonymous poster hash: 62b05...098
Luksusdyret Skrevet 27. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2015 Hadde du sett hvor stygg hu dama han hadde sex med er, så hadde du forstått det bedre. Tro meg, utroskap kan skje de beste. Min sambo er en person som aldri kunne funnet på noe slikt. Jeg har mistet troen på mannfolk. Anonymous poster hash: 3f478...ba1 Min mann ble forelsket i en dame som virkelig er av de som heter mindre pen, brautende, lite feminin og lett på tråden. Men han ble hodestups og de hadde forhold på flere måneder bak min rygg. Det er ikke bare pene damer som drar menn, har flere mindre pene venninner som har mye mer draget enn meg (seksuelt), selv om jeg er sånn cirka midt på tre. Kjenner også smellvakre damer som ingen vil ha.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Det var nok ikke blackout som bevisstløs hun mente, men som fylleblackout! Man blir full og gjør dumme ting liksom som.man ikke husker dagen etterpå. Anonymous poster hash: 62b05...098 Nope, det er unnskyldning menn lager for å unnskylde utroskap og andre dumme ting de gjør i fylla. Har flere venninner som har festa vilt i sin ungdomstid, og de sier alle sammen at hvis man er bevisst så husker man. Anonymous poster hash: 55620...3e3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Nei, alle er ikke utro! De fleste klarer faktisk fint å styre seg! Heldigvis Men det er jo vitenskaplig bevist at når alkoholinntaket går opp, så går grenser og vurderingsevne ned... Så noen som overhodet ikke ville vært utro i edru tilstand, kan komme til å gjøre et dårlig valg på impuls i fylla.. Ingen unnskyldning, men jo, en forklaring. Og det er faktisk lettere å tilgi det, enn langvarig, bevisst utroskap i edru tilstand! (Vet ikke om JEG hadde tilgitt, men i mine øyne er sviket 10 ganger verre når det er kaldt kalkulert!) Forøvrig så får mannen min reisning samme hvor dritings han er... Utløsning er det verre med.. Anonymous poster hash: 2bc49...8b6
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Det var nok ikke blackout som bevisstløs hun mente, men som fylleblackout! Man blir full og gjør dumme ting liksom som.man ikke husker dagen etterpå. Anonymous poster hash: 62b05...098 Nope, det er unnskyldning menn lager for å unnskylde utroskap og andre dumme ting de gjør i fylla. Har flere venninner som har festa vilt i sin ungdomstid, og de sier alle sammen at hvis man er bevisst så husker man. Anonymous poster hash: 55620...3e3 For en latterlig ting å si! Jeg har selv hatt en fylle-blackout. Jeg gikk, snakket, til og med danset. Men jeg husker ingenting fra ca midnatt til jeg våknet i senga mi tidlig om morgenen. Heldigvis hadde jeg ikke gjort veldig dumme ting, men jeg kunne heller ikke anmeldt en mann for voldtekt om jeg hadde hatt sex med ham. Han hadde nok ikke skjønt hvor drita jeg egentlig var. Jeg har også venninner som har opplevd det samme, og de trodde heller ikke dette var mulig før de en gang opplevde det. Anonymous poster hash: fa868...bd2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Hemninger forsvinner av alkohol. Derfor tar man ikke folk helt på alvor når de er fulle; og det dumme de gjør forklares i lys av rusen. Om det er en "unnskyldning" er vel opp til kona å avgjøre. Anonymous poster hash: 8c5d3...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå