Gå til innhold

Blir ikke invitert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mange venner på plassen.Jeg har ei venninne jeg møter flere gang i mnd og et par jeg ser kanskje annenhver mnd.Ellers snakker vi ofte på chat/mld og snapper....Jeg har mann og barn og dagene går egentlig opp i det!Men jeg kunne ønske at jeg av og til ble invitert på jentekveld/fest jeg også når de har..føler meg utenfor.De sender meg videoer og snapper av at de har fest og jeg kjenner jeg blir litt lei meg.....sikkert teit av meg, men uansett......😥Kanskje det er min feil, kanskje jeg må ta intiativ oftere til å møtes.Jeg hadde masse venner før, men pga flytting ser jeg ikke de ofte......vet ikke egentlig hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut...

Anonymous poster hash: e9b8f...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og alle vi har barn så det er ikke ofte det er fest...

Skrevet

Jeg har ikke mange venner på plassen.Jeg har ei venninne jeg møter flere gang i mnd og et par jeg ser kanskje annenhver mnd.Ellers snakker vi ofte på chat/mld og snapper....Jeg har mann og barn og dagene går egentlig opp i det!Men jeg kunne ønske at jeg av og til ble invitert på jentekveld/fest jeg også når de har..føler meg utenfor.De sender meg videoer og snapper av at de har fest og jeg kjenner jeg blir litt lei meg.....sikkert teit av meg, men uansett......😥Kanskje det er min feil, kanskje jeg må ta intiativ oftere til å møtes.Jeg hadde masse venner før, men pga flytting ser jeg ikke de ofte......vet ikke egentlig hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut...

De har vel ikke oppfattet at du vil være med da. Du får hinte kraftig så går det seg nok til skal du se

Anonymous poster hash: 9db87...a35

Skrevet

Vil ikke mase meg til det😝

Skrevet

Inviter du da? Så kanskje de skjønner at du og vil være med. Eller si det direkte.

Men syns det var spesielt av vennene dine og sende deg videoer og snap når de er på fest.

Anonymous poster hash: a2bbf...f27

Skrevet

Ja jeg må prøve å få det til engang å invitere, men kan ikke sende mann og 4 barn ut akkurat😝kanskje heller spørre om de blir med ut å spise eller noe?Ja, det med videoer og slikt syntes jeg også ble litt spesielt." Gleeedes til jentekveld med fine folk"stikker litt........

Skrevet

Jeg skal bli flinkere å ta intiativ selv!👍

Skrevet

Jeg skal bli flinkere å ta intiativ selv!👍

Høres lurt ut :) Siden de sender deg bilder fra fester tror de kanskje at du ikke vil/har tid til å Være med (selv om det er nokså spesielt at de sender bilder etc..)

Skrevet

Ja, jeg hadde iallefall ikke gjort det...men så er vi forskjellig😊

Skrevet

Ja jeg må prøve å få det til engang å invitere, men kan ikke sende mann og 4 barn ut akkuratkanskje heller spørre om de blir med ut å spise eller noe?Ja, det med videoer og slikt syntes jeg også ble litt spesielt." Gleeedes til jentekveld med fine folk"stikker litt........

Hvorfor må du ha mann og barn ut av huset for å ha "jentekveld" og tar aldri mannen med seg ungene uansett? Hvordan gjør de andre det med mann og barn?

Anonymous poster hash: 1b153...cfb

Skrevet

Ta iniativ selv! Spør om de vil være med på jentekveld med middag ute og kino, eller noe sånt. Eller om de vil bli med på en hotellhelg i nabobyen. 😊

Anonymous poster hash: f1c8f...ada

Skrevet

Ta iniativ selv! Spør om de vil være med på jentekveld med middag ute og kino, eller noe sånt. Eller om de vil bli med på en hotellhelg i nabobyen. Anonymous poster hash: f1c8f...ada

Bare som en liten advarsel. Middag ute + kino og hotellhelg blir fort mye penger. Middag og kino sier jeg kanskje ja til to ganger i året, maks, en hotellhelg tar jeg Kansje hvert 3. år. Slike aktiviteter er derfor forbeholdt mine aller nærmeste venninner. Å besøke hverandre hjemme, ta en tur på skogen, løpe en tur sammen ol ville jeg mye heller blitt invitert på av en som ikke var så nær. Da ville det vært mye mer sansynlig at jeg sa ja.

Anonymous poster hash: 1b153...cfb

Skrevet

Ja, der er jeg litt enig.Blir fort dyrt.Men bare kino foreks.blir jo ikke så voldsomt eller kvelds på en restaurant?

Skrevet

Ja jeg må prøve å få det til engang å invitere, men kan ikke sende mann og 4 barn ut akkuratkanskje heller spørre om de blir med ut å spise eller noe?Ja, det med videoer og slikt syntes jeg også ble litt spesielt." Gleeedes til jentekveld med fine folk"stikker litt........

Jeg har også mann og 4 barn, men trenger ikke kaste de ut for å ha venninnekveld...

Kan fint ha 4 venninner på kaffe og kake en torsdagskveld fra klokken 20 til 23/24 for skravling og kos, barna har lagt seg og mannen setter seg i kjellerstuen med en film eller noe. Går helt fint det :)

Anonymous poster hash: ad4c0...faf

Skrevet

Vel, for å bli ordentlig varm i trøya og komme litt mer innpå dem foreslo jeg hotellweekend. Selvsagt bare hvis dette er noe dere har råd til. Mine venner og jeg har fast sparing på en konto, til en reise i året. Fungerer kjempebra, og tohundre i mnd blir jo en ganske pen sum i året. Vi har også invitert med oss mer perifere damer til å bli med, og vi blir bedre og tettere venner av å oppleve en hel helg sammen.

Middag og kino trenger ikke bli SÅ dyrt. Å dele en pizza blir sjeldent mer enn hundre pr stk.... Hvis man vil bli bedre kjent syns jeg ikke at bare kino er ideelt, fordi man ikke blir veldig mye bedre kjent ved å bare sitte og se en film sammen.

Poenget må vel være å få dem til å regne med deg i gjengen, og da må du kanskje kjøre litt sånn taktikk i starten... 😊

Anonymous poster hash: f1c8f...ada

Skrevet

Har ikke lest alle svarene, men hva om du "inkluderer" deg selv i den gjengen ved å invitere til tapas/ost-og kjeks slik at det blir naturlig å bli inviteret tilbake? Det gjelder å være litt frampå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...