Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Skal ta bilder av hele familien når minstemann blir 1 år. Hva bør vi ha på oss? Mange har jo hvitt, men jeg kan ikke gå i hvitt, ser ut som en flodhest:) Andre tips til hva som kan være fint? Anonymous poster hash: 783bb...071
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Synes det er gørr kjedelig med familiebilder der alle har hvit t-skjorte, dongribukse og barføtter!! Ha på dere klær som gjenspeiler DERES personlighet! (men pass på at fargene står litt i "stil" med hverandre, da...) Google familiebilder, der finner du sikkert mange flotte tips og inspirasjon til bilder/klær. Anonymous poster hash: 32a3d...086
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Duse farger. Gammelrosa, beige, grått 😉 farger som går sammen. Ser for meg ei lita jente i beige kjole og gammelrosa hårbånd. Det andre barnet kan f.eks ha gammelrosa t skjorte og du noe i grått? Velg farger du har i huset siden bildet sikkert skal på veggen? Velg farger som passer sammen. Skal alle være like kan dere jo ha f.eks svarte klær? Det er jo som regel lys bakgrunn- kan også bli kult? Spesielt om bildet blir svart/hvitt Anonymous poster hash: fa80b...e35
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Beige og brunt er også nydelig 😉 Anonymous poster hash: fa80b...e35
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 HARRY Anonymous poster hash: 4adfd...a3b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 http://bfy.tw/1zor Anonymous poster hash: d6d78...bf8
Serepta Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 HARRY Anonymous poster hash: 4adfd...a3b Å gå til fotografen ??? Skjønner meg ikke på alle disse Harry-utsagnene her jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Bare ikke vær for "moderne". Klassisk og tidløst (men for guds skyld ikke flere dongeri/hvit familiebilder) Kjenner mange som har plukket familiebildene ned fra veggen etter et par år fordi de er flaue over antrekk og hår. Anonymous poster hash: 7edb0...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå