Gå til innhold

Mannen er bortreist i helgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reiste i går ettermiddag. Har ikke hørt en lyd fra han ennå.. Vet han lever, for han har postet et par innlegg på facebook. Men ikke en eneste sms til kona si som er hjemme med de 4 barna våre, mens han koser seg på guttetur.. Er deres menn like ego når de er bortreiste?

Anonymous poster hash: c1c2c...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gått et døgn pluss fire-fem timer?

Det er ikke ego å ha egentid.

Anonymous poster hash: 9f9af...ccd

Skrevet

Nei, det er ikke ego med egentid. Men alltid kjekt med en liten sms..Når jeg er bortreist sender jeg alltid en sms pr dag hvertfall, spør hvordan det går og at jeg elsker han.. Kjipt at han ikke gjør det. Blir spennende å se om han gir lyd i fra seg før han kommer hjem på tirsdag. Tror nok han får høre det hvis han ikke gjør det ja..

Anonymous poster hash: c1c2c...6ed

Skrevet

Jeg er hvertfall like ego hvis jeg er på jentetur. Da glemmer jeg litt de hjemme dessverre. Hvis jeg husker det sender jeg en "plikt-sms", men får mest sannsynlig ikke svart igjen etter det. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om de der hjemme.

Skrevet

Vil helst ikke høre fra mannen når han er borte. Da koser jeg meg med barna og alenetid, og ønsker ikke å sitte å trykke på tlf...

Anonymous poster hash: e023f...120

Skrevet

Jeg synes det er merkelig da... Har ikke noe med at man ikke har tid osv. Det tar 30 sek å sende en sms og ev svare på en til. 2 minutter å ringe. Det tar lengre tid å poste innlegg på fb. Verken jeg eller mannen hadde dratt bort uten å gi lyd fra oss iløpet av en dag... Og ingen av oss er kontrollerende og sjalu. Men ungene vil jo gjerne se bilder eller snakke med oss.

Skrevet

Høres travelt ut. Mannen og jeg sender aldri sms eller ringer hverandre når vi er borte på jobbreiser. Da er vi opptatt med andre ting. Er vi på privatreiser en sjelden gang alene så er det heller ingen telefonterror.

Anonymous poster hash: 1f865...031

Skrevet

Når jeg er bortreist alene pleier jeg alltid sende ei god natt melding hver kveld, for sliter med å sovne uten han. Når han er bortreist alene sender jeg også en god natt melding men ellers hører jeg ikke noe fra han. Han pleier som regel å svare men ellers så snakker vi ikke med hverandre før den perosn som er bortreist kommer hjem. 

Anonymous poster hash: 4e81a...1b9
Skrevet

Min man og jeg reiser mye. Vi sender hverandre opp mot 70-80 sms om dagen iblant.

Skrevet

Min man og jeg reiser mye. Vi sender hverandre opp mot 70-80 sms om dagen iblant.

Sykt

Skrevet

No news is good news!

Fader heller, er dere så klin avhengige av mannen altså, at dere MÅ være i kontakt hele tiden? Det må være slitsomt.

Anonymous poster hash: 19932...170

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig og ikke igrunn, kommer vel an på hva som er normen mellom dere. Mannen min jobber borte I 2-3 mnd av gangen, sender melding hver dag men ringes veldig sjelden. En gang pr mnd kanskje.

Anonymous poster hash: 4da3c...c08

Skrevet

Er jeg eller mannen bortreist en helg kan det hende vi sender et par sms, eller ringer for å prate med barna om det skulle være noe. Mer normalt at vi ikke gjør det.

Men jeg har fler ulike venninner (noen er sjelden på tur, andre av dem er ofte på tur) som alltid sender masse sms og har lange telefonsamtaler daglig. Det syns jeg er både litt teit og irriterende, for det tar veldig fokus bort fra turen, fellesskapet og det vi driver med. Ethvert forhold har godt av et lite pusterom

Anonymous poster hash: 17e6a...18b

Skrevet

Hva har dette med og være ego? Man ser vel hverandre så mye ellers, at en helg overlever man vel uten kontakt hvis det ikke skulle være noe spesielt?

Anonymous poster hash: 34f83...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...