Gå til innhold

Flere med rare lyster som gravid? Lukt/smak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt HEKTET på lukten av tennbriketter. De hvite som lukter parafin. Dette begynner å gå over stokk og stein! Er oppe flere ganger om natten kun for å lukte på de. Har de med meg i vesken om jeg skal ut av huset.

Bare MÅ ha de!

Takk gud for at de ikke smaker like godt som de lukter! (Ja jeg har smakt)

Flere med slike merkelige lyster?

Anonymous poster hash: a401a...804

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles pica og er helt normalt.

Anonymous poster hash: 702d3...6cf

Skrevet

Det er jeg fullstendig klar over:)

Var bare nysgjerrig på hvilke andre rare lyster andre har hatt :)

Skrevet

Lukt av nylagt asfalt mmmmmmmm

Anonymous poster hash: 22edb...8ba

Skrevet

Jeg hadde vel ikke noen rare lyster, men jeg hadde ulike lyster alt etter hvor langt jeg hadde kommet i svangerskapet.

Lystene kom helt ut av det blå, varte noen uker, og ble så erstattet av en ny lyst.

Jeg bare MÅTTE ha tingen, og var helt besatt. Så forsvant lysten brått, og jeg fikk nesten avsmak på tingen.

Noen av de tingene jeg hadde dilla på var brunost, risengrynsgrøt, appelsiner (4-5 om dagen!) og suuupersalte smågodt. ;)

Anonymous poster hash: 7d165...c5b

Skrevet

Jeg er også besatt av tennbriketter. Får helt vann i munnen av å lukte på de

Skrevet

Samme her! Startet med at jeg knakk av en bit å satt å luktet på den. Men jeg får liksom ikke nok av de så nå har jeg delt opp hele pakken i småbiter å sitter å sniffer inn støvet av de. Hoster som en gal og jeg blør neseblod daglig. Når jeg snyter meg kommer det en hel shitload med hvite rusk. Kan neppe være bra men jeg greier ikke å stoppe.

Mannen er fly forbanna å har sikkert kastet over 20 pakker så langt. Men jeg har hamstret inn og lagt de rundt om i huset :P bra de er såpass billige!

Skrevet

Jeg var helt gal etter sånne tabletter man putter i vaskemaskinen.

Jeg sniffet dem dagen lang, hadde lyst å spise dem og sove med dem i sengen omtrent.

Anonymous poster hash: 08003...899

Skrevet

Samme her! Startet med at jeg knakk av en bit å satt å luktet på den. Men jeg får liksom ikke nok av de så nå har jeg delt opp hele pakken i småbiter å sitter å sniffer inn støvet av de. Hoster som en gal og jeg blør neseblod daglig. Når jeg snyter meg kommer det en hel shitload med hvite rusk. Kan neppe være bra men jeg greier ikke å stoppe.

Mannen er fly forbanna å har sikkert kastet over 20 pakker så langt. Men jeg har hamstret inn og lagt de rundt om i huset :P bra de er såpass billige!

Er du helt sinnsyk?!

Anonymous poster hash: 08003...899

Skrevet

Det har ikke falt deg inn at det kanskje er farlig for babyen?! Tviler på at å sniffe parafin regnes som sunt...

Skrevet

Mannen er fly forbanna å har sikkert kastet over 20 pakker så langt. Men jeg har hamstret inn og lagt de rundt om i huset :P bra de er såpass billige! Anonymous poster hash: a401a...804

Er du helt sinnsyk?!Anonymous poster hash: 08003...899

Ja. Som gravid er jeg faktisk det. Hvor ble det av fornuften?

Har prøvd å googlet for å finne ut om det er skadelig for barnet eller om det kun er skadelig for meg i håp om å kanskje bli litt skremt. Men finner ingen info..

Skrevet

Det er parafin og diverse andre kjemikalier du sniffer. Sikkert ikke noe bedre enn lim eller bensin. Det er skadelig for både deg og fosteret! Skaff hjelp!

Skrevet

Å Gud, det var en merkelig lyst. Tror det er lurt av deg å slutte. Jeg hadde dilla på Gaviscon tyggetabletter. Herregud som jeg koste meg med de. Den deilige knasende krittkonsistensen. Hadde også dilla på Comfort skyllemiddel, den blå. Vasket alt med dobbel dose og la meg oppi kleshaugen etterpå. Isbiter var også snadder. Kjøpte sånne to kilos poser og kjøpte ny annenhver dag. Jeg gledet meg til isbitene på samme måte som jeg gleder meg til dessert etter middag nå.

Anonymous poster hash: f716a...0c9

Skrevet

Lukten av metall er helt uimotståelig for meg. Kan godt sitte og snuse på en metallstang eller kleshenger, mannens flaskehals (til gitarer) i metall er også helt fantastisk.

Anonymous poster hash: 33022...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...