Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Har dere tips til hvordan jeg kan overtale han? ?:-) Synes litt synd på gutten vår som mest sannsynlig blir enebarn. Anonymous poster hash: 31b35...5a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Har samme problem. Men jeg må jo respektere hans ønske. Jeg kan ikke tvinge ham. Anonymous poster hash: a9e7d...d26
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Jeg sa et barn til ellers må jeg finne meg en annen mann! Det ble et barn til 😊
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Jeg sa at jeg skal ha ett barn til før ××× begynner på skolen om det blir med eller uten din hjelp er opp til deg. Nå venter vi en liten i mai. Anonymous poster hash: b3d0d...8b9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Prøv å forstå hvorfor han ikke vil det. Hva er grunnene? Er det for eksempel sånn at dere såvidt får det til å gå rundt med husarbeidet nå? Har dere så og si aldri tid til sex? Er det noe annet han frykter vil skje om dere får et barn til? Taklet du for eksempel forrige graviditet dårlig? Så kan dere snakke om det og løsninger på det han bekymrer seg for. Eller også kan du være positiv og vise at du har mye tid og energi til overs, og at du takler hverdagen fint nå. Lykke til Anonymous poster hash: 952bb...6ee
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Prøv å forstå hvorfor han ikke vil det. Hva er grunnene? Er det for eksempel sånn at dere såvidt får det til å gå rundt med husarbeidet nå? Har dere så og si aldri tid til sex? Er det noe annet han frykter vil skje om dere får et barn til? Taklet du for eksempel forrige graviditet dårlig? Så kan dere snakke om det og løsninger på det han bekymrer seg for. Eller også kan du være positiv og vise at du har mye tid og energi til overs, og at du takler hverdagen fint nå. Lykke til Anonymous poster hash: 952bb...6ee Sex har vi ofte, gjerne flere ganger i uka. Forrige svangerskap var bra, ingen problemer med kroppen og jobbet fullt ut. Det med husarbeid ser jeg, men vet det vil bli bedre, da vi etterhvert skal pusse opp og komme i orden med det som eventuelt flyter nå.. Vet litt av grunnen, men den er basert på erfaring som han har med seg, som ikke vil bli lik her. Anonymous poster hash: 31b35...5a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Har samme problem. Men jeg må jo respektere hans ønske. Jeg kan ikke tvinge ham. Anonymous poster hash: a9e7d...d26 Ja jeg er enig med deg, kan ikke tvinges. Men litt sårt. Anonymous poster hash: 31b35...5a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Jeg sa et barn til ellers må jeg finne meg en annen mann! Det ble et barn til 😊 Den vil ikke fungere her. Jeg fikk beskjed om at jeg må finne meg en annen hvis jeg vil ha en til.... Anonymous poster hash: 31b35...5a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Jeg synes du skal respektere hans ønske. Og dere andre tenk om mannen hadde sagt det til dere? At han vil ha et barn til og hvis du ikke vil, så finner han seg ny dame! Skikkelig dårlig gjort! Anonymous poster hash: 52c8c...9bc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Respekterer ønske hans, men sårt er det likevel. ... Kommer ikke til å gå fra han for et barn til, ødelegger ikke familien for gutten vi har. Anonymous poster hash: 31b35...5a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Jeg synes du skal respektere hans ønske. Og dere andre tenk om mannen hadde sagt det til dere? At han vil ha et barn til og hvis du ikke vil, så finner han seg ny dame! Skikkelig dårlig gjort! Anonymous poster hash: 52c8c...9bc Nei ikke dårlig gjort. Vi har bare ett liv og det skal leves slik man selv vil og ikke etter andres begrensninger. Spesielt dette med barn. Derfor er det veldig greit å være enige om slikt før man stifter bo med en person. Anonymous poster hash: a62b1...cb2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 Jeg sa et barn til ellers må jeg finne meg en annen mann! Det ble et barn til 😊 Den vil ikke fungere her. Jeg fikk beskjed om at jeg må finne meg en annen hvis jeg vil ha en til.... Anonymous poster hash: 31b35...5a8 Da hadde jeg spasertur ut døra, aldri sett meg tilbake og vært glad for å være kvitt idioten! Anonymous poster hash: 3fccd...690
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Jeg er i samme situasjon selv! Jeg har alltid vært klar på at jeg vil ha mange barn! Minst 3. Han har alltid vært enig i hvertfall 3stk.. Så står vi her da, og han vil ikke ha flere.. Jeg føler meg lurt, men han syns at ungene vi har er mer enn nok, og skulle nok helst sett at vi bare hadde hatt ett barn. Har ikke så mange råd, men du er hvertfall ikke alene om å ha det sånn. Om det er en mager trøst. Tror man kanskje må finne ut om man vil dette.. Er ønske om flere barn sterkere enn å være sammen med mannen? Er forholdet ellers bra? Er eldste mange år? Syns han det er for tett nå.. Hva hadde han helt ærlig syntes om du faktisk gikk fra han og ble gravid med en annen mann, eller med hjelp? Anonymous poster hash: b02e5...ba8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 Tror man kanskje må finne ut om man vil dette.. Er ønske om flere barn sterkere enn å være sammen med mannen? Er forholdet ellers bra? Er eldste mange år? Syns han det er for tett nå.. Hva hadde han helt ærlig syntes om du faktisk gikk fra han og ble gravid med en annen mann, eller med hjelp? Anonymous poster hash: b02e5...ba8 Takk for gode spørsmål! Ønske om barn er ikke sterkere enn å være sammen med han. Vil og at gutten min skal ha en familie (har det ikke vært følelser i bilde så hadde saken stilt seg annerledes) Gutten vår er straks 2 år Anonymous poster hash: 31b35...5a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #15 Skrevet 26. september 2015 Ikke lur ham eller tving ham til flere. Det er ikke bra å få et uønsket barn. Det kan ødelegge dere som familie. Den dere har er liten fortsatt. Mulig mannen din endrer mening senere, men kan hende ikke. Så vær innstilt på at det ikke blir. Men jeg tenker at det må være lov å spørre om dere kan diskutere saken på nytt om et par år. Er veldig vanlig at folk skifter mening, og man sksl aldri si aldri Kjenner en som aldri skulle ha barn, han fikk to, veldig frivillig og ønsket, når tiden plutselig var inne Anonymous poster hash: 9cec5...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå