GĂ„ til innhold

Hjelp! Skulle vente en stund med nr 2, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ser ut som det kommer en liten en i juni😁 StoresĂžster er fĂždt i desember 2013, sĂ„ blir akkurat 2,5 Ă„r imellom. Hadde sett for meg fire Ă„r ca. Jeg mĂ„ venne meg til tanken pĂ„ to tettere barn. Tanker noen?

Anonymous poster hash: 1e61e...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det ikke er sÄ tett, men en fin forskjell :)

Vi har det mellom vÄre to.

Skrevet

Det er ikke sÄ tett det? Mellom min eldste og yngste er det 2,5 Är. Det var helt perfekt, eldste begynte Ä bli litt selvstendig, sprÄket var pÄ plass, han skjÞnte mye av dette med Ä bli storebror og er veldig opptatt av lillebroren sin. :) helt perfekt! Mer spent pÄ hvordan det blir nÄ som det blir 16 mnd mellom nr.2 og 3.. :o

Anonymous poster hash: a20c9...27b

Skrevet (endret)

Helt grei aldersforskjell. Det er 3 Är mellom mine og de storkoser seg sammen, samtidig en del sÞskenkrangling. Men alt i alt har de stor glede av hverandre

Endret av Aminaah
Skrevet

Haha, dette var meg for ett par Är siden. Planen var at andremann skulle komme pÄ vÄrparten 2013, men da var han allerede 6mnd.. :P

2,5Är er ikke sÄ tett, her var og er det en perfekt alder i mellom. Eldste var sÄ stor at han kunne hjelpe til litt, var heller ikke sÊrlig sjalu av seg. Han kunne klare seg selv litt, men var ikke for stor heller. De har hatt kjempe mye glede av hverandre. De har alltid lekt fint sammen, og siden han bare var 2,5Är, sÄ var jeg fortsatt mye pÄ gulvet med han, slik at det ikke ble sjalusi av at jeg var mye pÄ gulvet med lillebror.

De har fortsatt stor glede av hverandre nÄ som de er eldre, og jeg ser at det er fint at de er sÄ nÊre.. De deler for eksempel mange venner, slik at de har alltid mange Ä leke med. De kan passe pÄ hverandre. De leker sammen og de kan og la hverandre fÄ en pause.

Det er selvsagt krangling innimellom, men det er det uansett alder man har mellom dem..

Anonymous poster hash: f53e0...38f
Skrevet

Vi har 2,5 Är mellom vÄre, helt perfekt :-)

Anonymous poster hash: c0825...ed9

Skrevet

Litt hektisk de fÞrste par Ärene, men du verden sÄ herlig det er Ä se dem vokse opp sammen. De er bestevenner og har utrolig mye glede av hverandre. Alltid noen Ä leke med uansett hvor vi er. Her var det selvvalgt, og er veldig glad for det valget :)

Anonymous poster hash: 42111...90f

Skrevet

2,5 Är er ikke tett! Blir nok en fin aldersforskjell :) Vi har 17 mnd og det er perfekt for oss :)

Anonymous poster hash: d437d...354

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen😊

Er det noen av dere med ca denne aldersforskjellen som jobber fullt..? Jeg skal sannsynligvis tilbake i full stilling etter permisjon/ferie.

Hi

Skrevet

Det gĂ„r seg til. Du trenger noen uker Ă„ mĂ„neder til Ă„ bli vant med tanken bare. Her fikk vi tidenes sjokk fire mĂ„ eder etter fĂždsel, jeg var gravid igjen til tross for at vĂ„rt fĂžrste barn var ett ivf barn. NĂ„ nĂŠrmer jeg meg halvveis Ă„ gleder med over at det blir knappe 14 mĂ„neder mellom mine 😊. Lykke til 😊

Anonymous poster hash: 9e91f...cf5

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen😊

Er det noen av dere med ca denne aldersforskjellen som jobber fullt..? Jeg skal sannsynligvis tilbake i full stilling etter permisjon/ferie.

Hi

Vi har 2,5 Är mellom vÄre, bÄde mannen og jeg har jobbet 100% med overtid hver mÄned. Det har gÄtt helt fint! Vi venter nr 3 nÄ, 2 Är etter nr 2;-) Vi tenker at vi skal fortsette Ä jobbe fullt begge to etter denne permisjonen ogsÄ hvis det gÄr bra. Ellers fÄr en av oss (jeg) gÄ litt ned en periode.

Anonymous poster hash: 6771f...532

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...