Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Søsteren min er helt avhengig av mobiltelefon. Hun sitter med den SÅ mye. Dette har hun gjort i mange år, men nå som hun har fått barn virker dette så trist Hun kan sitte med mobiltelefonen når vi sitter i sofa. Hun deltar i samtaler, men aldri 100 % Hun sitter med telefonen når hun strikker, har den med seg mens hun lager mat, sitter med mobiltelefonen mens hun leker med babyen....osv osv Vi har dessverre ikke et veldig nært forhold, men er en del sammen hos våre foreldre. Det er ikke slik at jeg ikke skjønner avhengigheten. Det kan hende jeg ser mye på skjermen selv, og jan kjenne at det av og til er deilig med pause fra barnemas. Flere som har mobilavhengige rundt seg. Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: a06ca...a7a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Søsteren min er lik. Har prøvd å forklare det for henne, men hun bryr seg ikke. Når vi er på besøk hos vår mor får hun ofte beskjed om å legge fra seg telefonen når vi spiser. Anonymous poster hash: fb488...d2c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Søsteren min er lik. Har prøvd å forklare det for henne, men hun bryr seg ikke. Når vi er på besøk hos vår mor får hun ofte beskjed om å legge fra seg telefonen når vi spiser. Anonymous poster hash: fb488...d2c Har hun også barn? Jeg hadde håpet hun ville skjerpe seg når det kom barn..men nei. Anonymous poster hash: a06ca...a7a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Hun har 2 barn! Anonymous poster hash: fb488...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå