Gå til innhold

Hjelp, parkeringsspørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sjelden i byen og har derfor ikke peiling på parkeringsregler i det hele tatt... :sjenert:  

Men nå skal jeg en tur i morgen, og det står på det nærmeste parkeringsområdet at det er "max 1 t mot avgift" nederst på skiltet. Og parkering mot avgift hverdager 8-17 og 8-14 på lørdager (står i parentes på skiltet=lørdag, ikke sant?). Betyr det da at jeg kan stå mer enn 1 t i morgen siden det da det da ikke er avgift på søndager????? eller kan man bare stå i 1 t uansett?

Surt å få parkeringsbot fordi jeg gjør noe feil... Sukk, ikke lett å være bonde i byen altså...  :eeeh:

Anonymous poster hash: f22db...a5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja imorgen er det gratis og stå parkert der, men gå til automaten og se hva som står på den, jeg pleier og legge på 1 el 5 kr for da kommer det opp hvor lenge jeg kan stå og putte biletten i vinduet på bilen, men jeg mener du kan stå der i hele morgen.

Skrevet

Ja imorgen er det gratis og stå parkert der, men gå til automaten og se hva som står på den, jeg pleier og legge på 1 el 5 kr for da kommer det opp hvor lenge jeg kan stå og putte biletten i vinduet på bilen, men jeg mener du kan stå der i hele morgen.

Tusen takk for svar, er helt blank på disse reglene. :P Det med å legge på i automaten var jo en god ide! :)

Anonymous poster hash: f22db...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...