Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hva synes dere om den? Står mellom den og Emmaljunga Citycross med citybag. Jeg synes emmaljunga sin virker mere stødig, er penere å se på og virker mere behagelig for barnet- både bagen og sittedelen virker altså mere behagelig og lunt for barnet. Men så var det noen som anbefalte bugaboo. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: c3fb2...87d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Ja, jeg har erfaring med to Bugaboo-vogner! Er superfornøyd. Hadde først en modell kjøpt i 2009 til to barn. Vi elsket den. Så valget var enkelt da vi nettopp fikk barn nr 3. Nå har vi Bugaboo Cameleon 3. Genial vogn. Så enkel å manøvrere, legge sammen, trille. Veier lite. Kjempestor bag. Hadde helt klart valgt den igjen. Anonymous poster hash: 4d77e...097
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor folk kjøper emmaljunga vogner. De er store og tunge, med bag er de gode - men sportsdelen er jo helt ubrukelig. Selene er korte, og vogna tar hele bagasjerommet og vel så det... De veier jo ett tonn i tilleg! Er en grunn til at det ligger så mange av dem til salgs hele tiden, folk bytter dem ut omtrent i det øyeblikket de går over til sportsdelen! Ja, jeg vet mange er uenig med meg, og mange elsker disse vognene - men vit at veldig mange er misfornøyde også! Bugaboo sin er veldig grei, litt liten sportsdel har den. Litt stivere også, men bag og sportsdelen fjerer litt selv, så det veier helt klart opp for barnet sin del i allefall. Ellers er det jo massevis av gode vogner der ute! Anonymous poster hash: 363ba...64f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Jeg har buffalo, og er stort sett fornøyd. Fin å se på, veier lite. Lang bag! Det jeg ikke er like fornøyd med er dempingen, eller mangelen på den. Definitivt en byvogn. Også veldig trangt nedi oppbevaringen under vogna. Har hatt en brio som var mye bedre å frakte matvarer etc med Anonymous poster hash: 4e44d...5c6
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Emaljunga er stygge og upraktiske. Hadde gått for Bugaboo. Anonymous poster hash: 5d160...742
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Elsker vår Buffalo. Anonymous poster hash: 137ed...462
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Bytta fra bugaboo til babyjogger city mini GT. Mye bedre vogn synes vi den får man også bag til. City Elite er også bra Anonymous poster hash: dc83b...789
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Ops, vognene du vurderer er jo svært forskjellige. Emmaljungaen er TUUNG. Buffalo er lett. Hva med Stokke trailz? Siden jeg selger vogner får jeg mange tilbakemeldinger, og hver eneste uke (om ikke hver dag) kommer folk og vil bytte ut emmaljungaen med en lettere vogn som er bedre å manøvrere. Ofte faller valget på en trehjuling, har du sett på babyjogger city elite? Anonymous poster hash: bbd48...c2d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Er emmaljunga såå tung da? Når jeg velger citycross med citybag og pungteringsfrie hjul?? Synes Bugaboo er så styyyygg.. Og ser så hard og ekkel ut å ligge i for baby/barn. Anonymous poster hash: c3fb2...87d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Hvorfor i alle dager spør du når du har bestemt deg for å ikke kjøpe Bugaboo??? Anonymous poster hash: 4d77e...097
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Jeg har emmaljunga City cross og er kjempefornøyd. Og den er ikke tung i det hele tatt. Jeg blir å bruke den til nestemann også. Anonymous poster hash: 62fc8...6af
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Hvorfor i alle dager spør du når du har bestemt deg for å ikke kjøpe Bugaboo??? Anonymous poster hash: 4d77e...097 Var usikker igår da jeg spurte. Men har lest og lest. Og idag føler jeg meg rimelig sikker. Men jeg er som en vinglepetter! hi Anonymous poster hash: c3fb2...87d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Er emmaljunga såå tung da? Når jeg velger citycross med citybag og pungteringsfrie hjul?? Synes Bugaboo er så styyyygg.. Og ser så hard og ekkel ut å ligge i for baby/barn. Anonymous poster hash: c3fb2...87d Jeg elsker city crossen min. Synes ikke den er tung. Vesla liker best å sitte i den. Jeg har kjøpt b.o.b som vi også bruker en del men skal vi trille mye så bruker vi cross'en. Anonymous poster hash: c0671...51b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Jeg elsker vår city cross! Stødig, romslig og med god plass til ting under vogna. Har brukt den til to, (med sportsdel også) og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 13bd8...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå