Gå til innhold

Gi meg deres beste råd mot menssmerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med store smerter, og ville blitt veldig glad for råd :)

Anonymous poster hash: 03cc2...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min egen del, så var det lureste å få barn.

Har hatt ekstremt lite menssmerter etter det! :Nikke:

Anonymous poster hash: d48d1...12f
Skrevet

Med en gang du kjenner antydning av menssmerter, så ta 2 ibux. Viktig å ta de med en gang, før smertene har kommet i gang. Jeg gjør dette med 3-4 timers mellomrom på første mensdag, og det holder smertene i sjakk. Før var jeg sengeliggende med sterke smerter 1.dag

Anonymous poster hash: 34d9a...0b4

Skrevet

Naproxen er gjerne best mot menssmerter. Ta med en gang det begynner å murre.

Anonymous poster hash: ea56d...1e0

Skrevet

Nattlysoljekapsler fra helsekost. Må tas hele tiden og gjerne i høy dose i starten. jeg merket forskjell etter kun kort tid. Men enkelte må bruke det en stund for å oppnå effekt.

Anonymous poster hash: 3da86...811

Skrevet

Begynn på p piller..

Anonymous poster hash: e6fd2...f25

Skrevet

Akupunktur kan endre det slik at du ikke lenger får smerter, eller får betraktelig mindre smerter.

Etter første runde med akupunktur jeg tok for flere år siden, så har jeg nesten ikke hatt smerter. Om jeg begynner å kjenne et par menser at det murrer igjen, så tar jeg en eller to behandlinger, så er jeg helt smertefri igjen i lange tider :)

Anonymous poster hash: f8a4c...544
Skrevet

Hormonspiral eller p-piller.

Skrevet

Jeg hadde sterke smerter dag 1 og noen ganger dag 2. Den første dagen var jeg vanligvis sengeliggende. Så oppdaget jeg naproxen, og med det merket jeg nesten ikke at jeg hadde mensen. (Etter fødsel er smertene blitt helt borte, så nå trenger jeg ikke naproxen lenger).

Anonymous poster hash: 5cdb8...887

Skrevet

Naproxen eller ibux med en gang du merker at mensen er på vei. Venter jeg for lenge er det for sent. Hvis jeg våkner av menssmerter på natta for eksempel...Det er noe dritt 😁😟 3 fødsler har ikke hjulpet her dessverre! Nå som jeg har de barna jeg skal ha venter jeg bare på at overgangsalderen skal komme så jeg blir kvitt dritten🙊😛

Anonymous poster hash: 79179...08e

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: 03cc2...db1

Skrevet

P-piller utan pillestopp.

Cataflam har tatt toppen av smertene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...