Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Disse har jeg, som jeg kommer på i farten. -drikker med mat i munnen -piller nesen og spiser bussefanten -tar for mye smør eller annet smørepålegg på kniven, for så tørke av på kanten av boksen! Anonymous poster hash: 078f2...cb2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 - klipper neglene utenfor badet - legger snørrpapir rundt forbi - plukker seg i ørene eller nesa og knipser det vekk Anonymous poster hash: e11d7...93c
Guttaboys Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Lommetørkle. Snyter seg og putter det i lomma igjen. Ekleste jeg ser.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Når folk gnir nesetippen fordi det klør i nesa, all brusken flytter seg og lager en ekkel lyd. Når folk peller på tærne sine Anonymous poster hash: 92fc3...ede
klg,2 boys now:) Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Når de holder igjen ett nesebor for å så blåse ut snørra av det andre,Ugh. Folk som smatter når de spiser Prater med mat i munnen Spiser når de snakker i telefonen
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 - Lommetørkle !!! Det er bare guffent. - Besøk med nakne føtter - Plukke på føttene. Anonymous poster hash: f3646...0d4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Når de holder igjen ett nesebor for å så blåse ut snørra av det andre,Ugh. Folk som smatter når de spiser Prater med mat i munnen Spiser når de snakker i telefonen Den snørremåten er jo faktisk den desidert reneste måten å kvitte seg med det på. Forutsatt at man er på tur i skauen da, ikke blandt folk. Anonymous poster hash: f3646...0d4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Spise med åpen munn så man kan se maten velte rundt. Smatte når man spiser. Bruke tannpirker til å trimme tannkjøttet. Lyden av tanntråd i bruk. Lyden av folk som harker opp slim. Klippe negler utenfor badet. Folk som snyter seg og ikke vasker/spriter hender etterpå. Folk som spør etter ketchup når du har middagsgjester. RØYKING. Orker ikke treffe folk som røyker. JA. Jeg plages av mye rart. 🙊 Anonymous poster hash: 08bfe...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå