Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Eller, med bedre samvittighet😜 i kveld skal jeg unne meg litt ekstra og trenger tips! Potetgull og godteri utgår da jeg vil ha noe som er litt sunnere(trenger dog ikke være supersunt😉) Hva lager/kjøper du deg når du skal unne deg litt ekstra, men ikke vil ta helt av når det gjelder kalorier??😆 Anonymous poster hash: 496fc...149
Gjest Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Da popper jeg popcorn i min obh nordica big poper
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Grønnsaker med dip. Popcorn. Fruktsalat med vaniljekesam,vaniljeyoghurt el.l Eplebiter med dip (vaniljekesam med kanel i) Kakao laget av mørk sjokolade Smoothie av friske bær (frodne bær gir en mer sorbetaktig konsistens) Anonymous poster hash: fd906...3b3
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Hvis rødvin er uaktuelt, hva med noen cashewnøtter?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Denne er gull! http://www.greteroede.no/produktguiden/dessert/5395929.o2.html Anonymous poster hash: 9fec6...2d4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Bringebærsorbet: 200 gr frosne bringebær, 2 dadler, 0,5 banan og 1 ts honning. Kjøres sammen i blender eller stavmikser til sorbetkonsistens. Sjokolademousse: 1 avocado, 1 banan, 2 dadler, skallet av 1 appelsin, 2 ss saft fra appelsinen og 2-3 ss kakao. Evt litt havsalt. Kjøres sammen i blender til en luftig blanding. Settes kjølig i en time. Nok til to porsjoner. Anonymous poster hash: 13ee2...97a
MMP Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Bringebærsorbet: 200 gr frosne bringebær, 2 dadler, 0,5 banan og 1 ts honning. Kjøres sammen i blender eller stavmikser til sorbetkonsistens. Sjokolademousse: 1 avocado, 1 banan, 2 dadler, skallet av 1 appelsin, 2 ss saft fra appelsinen og 2-3 ss kakao. Evt litt havsalt. Kjøres sammen i blender til en luftig blanding. Settes kjølig i en time. Nok til to porsjoner. Anonymous poster hash: 13ee2...97a http://iform.nu/sunne-oppskrifter/dessert/brownies-glutenfri-sukkerfri-konfekt-og-julekaker-uten-gluten Men hvor finner man dadler da? Jeg var rundt hele byen å går på leting etter dadler Skulle lage en deilig brownies til fredagskosen...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Bringebærsorbet: 200 gr frosne bringebær, 2 dadler, 0,5 banan og 1 ts honning. Kjøres sammen i blender eller stavmikser til sorbetkonsistens. Sjokolademousse: 1 avocado, 1 banan, 2 dadler, skallet av 1 appelsin, 2 ss saft fra appelsinen og 2-3 ss kakao. Evt litt havsalt. Kjøres sammen i blender til en luftig blanding. Settes kjølig i en time. Nok til to porsjoner. Anonymous poster hash: 13ee2...97a http://iform.nu/sunne-oppskrifter/dessert/brownies-glutenfri-sukkerfri-konfekt-og-julekaker-uten-gluten Men hvor finner man dadler da? Jeg var rundt hele byen å går på leting etter dadler Skulle lage en deilig brownies til fredagskosen... De har stort sett alltid på innvandrerbutikker. Viktig å kjøpe ferske og ikke tørkede. Ellers har jeg sett store Medjool dadler i løsvekt på Kiwi og Meny. I fjor til jul solgte de ferske dadler til 34 kr pakken på Meny og Kiwi. De holder seg lenge, så smart å hamstre. Kan ha dem i fryseren også. Anonymous poster hash: 13ee2...97a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Det ble fruktsalat med mager vaniljekesam👍 Hi Anonymous poster hash: 496fc...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå