Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Ja... har en mann som er fantastisk, grei, snill, hjelpsom, flink far osv osv .......Men han er såååå klengete... Skal kooooose hele tiden!!!!! Jeg holder på å KLIKKE! Våknet av halve kroppen hans over mine hver natt. Klam og jævlig! Sitter jeg i sofaen sitter han klin inntil meg, eller halveis opp på meg, om jeg ligger - legger han seg bak meg! Vil jo ikke skyve han vekk, redd han blir lei seg... men jeg er på nippet til å eksplodere snart!!!!!!! Føler jeg aldri får kroppen for meg selv, jeg vil bare ha litt fred! Være meg - selv med barn om mann er i samme rom. Ungene skal og alltid sitte hos meg, det er jo MER koselig enn når mannen skal "sitte på fanget" men jeg har bare veldig behov for litt SPACE for tiden. Begynner lure på om det er noe galt med meg? Jeg var jo ikke sånn før jeg fikk barn, men nå blir det faktisk værre og værre. Jeg vil bare egentlig være i fred når det kommer til kos og intimt! SNakke, drikke kaffi, gå turer og sånn elsker jeg!!!! Men for gudds skjyld - ikke vær nær meg!!!!! Ja, det er så ille at når jeg treffer kollegaer og de ABSOLUTT skal ha klem, så hater jeg det og! Hvorfor skal vi drive og klemme? Whats the point????!!!?!?!?!?!?!!Ja, finnes det en pille som kan fikse meg? Ja, og siden jeg er så galen, så er ikke sex heller noe av det jeg ser mest frem til i verden! Vil helst vaske dass eller se på maling tørke i stede.... Hilsen go`kona! Anonymous poster hash: 37f1a...017
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Det er ikke akkurat et uvanlig fenomen. Det kan bli for mye av det gode. Jeg får helt fnatt av både mann og barn når de skal sitte oppi hele tiden. Jeg krever rom av mannen, og setter ungene til å leke på egenhånd. Mannen har full respekt for det. Jeg var aldri sånn før jeg fikk barn. Barna metter (og mer til) det nærhetsbehovet jeg har, og så får jeg rett og slett for mye når behovet er dekket og mer kos kommer... Jeg tror det blir bedre når barna blir eldre og ikke er så opptatte av å sitte klin opptil lenger... Anonymous poster hash: 4b33e...d75
Serepta Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Haha, kjenner meg igjen :-) Men mannen har heldigvis skjønt dette for lenge siden, og kjenner sin besøkelsestid for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Det blir ikke bedre av at ungene blir større, ikke i mitt tilfelle iallefall. Jeg må ha min space. Bare når jeg var dødsforelsket at jeg trengte kos. Love & sex Vet jo at mannen elsker meg, trenger ikke klabbe på meg heeele tiden Anonymous poster hash: dbe3d...360
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Hva med å snakke med mannen, forklare at du setter stor pris på at han trives så godt med deg, og kunne kose 24/7, men at du av og til trenger litt kroppsavstand, så om han kan roe det ned litt, så hadde du selv satt mer pris på kosen også Fremstiller du det slik, så vil ingen av dere ende opp med at "det er min feil...." begge vet dere da gjør det beste for deres fellesskap, han gir deg noe avstand av og til, mens du likevel gir han "tilgang" (om du forstår hva jeg mener med det) så han ikke skal føle seg bortvist Her er det likt, jeg er ikke av de som "klenger" med andre, liker mitt personlige område, noe jeg gjør andre bevist på, mens samboeren gjerne klenger meg halvdød hver eneste dag om han får muligheten Jeg har gjort han bevist på at jeg ikke er slik, så han har startet å spørre om det passer meg, om det ikke gjør det, så aksepterer han det, setter seg da gjerne et lite stykke unna meg i sofaen, eller setter seg i stolen ved siden av, så vi sitter nært, men enda har noe avstand Da er det lettere for meg å friste til å holde han i hånda eller stryke han i nakken også, siden han viser det går fint Anonymous poster hash: 41f3d...d3d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 HI her: Så jeg er ikke helt unormal??? Åh, så godt!!! Var redd det skulle komme noen forslag på diagnose og anbefalinger til psykologer Får ta en prat med han, før jeg ende opp med å skubbe han hardt bort Anonymous poster hash: 37f1a...017
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Les om "Kjærlighetens fem språk". Virker som om dere trenger å bli bevisst både egne og partnerens behov. Anonymous poster hash: fb7e8...375
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Føler det AKKURAT likt, HI!! Kjennes som jeg holder på å kveles!!! Anonymous poster hash: a790e...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå