Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hva gøy kan jeg aktivisere sønnen min på snart 4 år med? Han har vannskrekk å tenkte å ta han med i barnebasseng i dag å vise han at bading er gøy Men om vi bare er uti vannet uten å gjøre noe særlig så går han fort lei. Noen kreative sjeler som har tips til hva vi kan gjøre for at han skal ha det gøy i vannet? Tenkte å ta med en badeball men den er nok ikke populær så veldig lenge Anonymous poster hash: 051cf...d9c
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Hva gøy kan jeg aktivisere sønnen min på snart 4 år med? Han har vannskrekk å tenkte å ta han med i barnebasseng i dag å vise han at bading er gøy Men om vi bare er uti vannet uten å gjøre noe særlig så går han fort lei. Noen kreative sjeler som har tips til hva vi kan gjøre for at han skal ha det gøy i vannet? Tenkte å ta med en badeball men den er nok ikke populær så veldig lenge Anonymous poster hash: 051cf...d9c Bruke flytedingsene som finnes der, som gjør at du kan ligge vannrett og bakse deg framover. Leke "epler og pærer" (hold hverandre i hendene, hopp i takt med verset, på order "ned" setter dere dere på huk så hodet kommer under vann) Leke "koke poteter" Bruke de tunge ringene som ofte finnes i bassenget, dvs slipp dem på bunnen og øve på å hente dem opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå