Gå til innhold

Jeg traff en mann for 3 år siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde da kommet ut av et dårlig forhold, med utroskap og div. Vi ble fort et par, men jeg slet med egen usikkerhet, pga tidligere forhold. Jeg bestemte meg derfor å installere Find IPhone- app'en, slik at jeg til enhver tid kunne se hvor min nye kjæreste var. Det å selv se at han alltid snakket sant, hjalp meg til å kunne stole på ham. Nå har vi barn nr 2 på vei, og jeg har altfor følt meg så trygg på et annet menneske før. Takket være den flotte mannen jeg har, samt Find iPhone som hjalp meg å se at han er faktisk til å stole på. Han har på den andre siden sluppet å ha en usikker og unødvendig sjalu kjæreste...

Vil derfor bare si at noen ganger så kommer det mye godt ut av overvåking av partner, som i dette tilfellet snart 2 barn og et trygt forhold.

Anonymous poster hash: 9a842...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du har det bra

Anonymous poster hash: a6957...d15

Skrevet

Vil ikke akkurat påstå at det er sunt det du holder på med og du er heldig som har en mann som finner seg i å bli overvåket, men du bør ta tak i problemene dine...

Anonymous poster hash: 14304...856

Skrevet

Dette hørtes ikke bra ut. Og hvordan vet du at han ikke er utro selv om du vet hvor han er? Han kan jo være utro på jobb, på en parkeringsplass, legge igjen telefonen hos venner osv. Det finnes ingen garantier for noe! 

Anonymous poster hash: 8034d...0a3
Skrevet

Høres veldig spesielt ut..Vet han om det?

Skrevet

Så klart han ikke vet om det, da hadde jo hele hensikten vært borte. Skekker aldri app'en lengre, stoler jo nå på ham.. Personlig synes jeg at det har vært verdt det, som sagt, han har sluppet å ha en masete kjæreste, og jeg har sluppet å føle meg usikker

Skrevet

Så i stedet for at du blir behandlet dårlig, behandler du kjæresten din dårlig?!?! Hvorfor i alle dager fortjener han en uærlig partner og et liv i bedrag, når du ikke gjør det?

Anonymous poster hash: 19ec4...933

Skrevet

Så i stedet for at du blir behandlet dårlig, behandler du kjæresten din dårlig?!?! Hvorfor i alle dager fortjener han en uærlig partner og et liv i bedrag, når du ikke gjør det?

Ja, dette er helt sammenlignbart med utroskap. Akkurat!

Skrevet

Det er faktisk ulovlig å overvåke andre uten at de vet det.

Skrevet

Så klart han ikke vet om det, da hadde jo hele hensikten vært borte. Skekker aldri app'en lengre, stoler jo nå på ham.. Personlig synes jeg at det har vært verdt det, som sagt, han har sluppet å ha en masete kjæreste, og jeg har sluppet å føle meg usikker

DU synes det er verdt det... Hvis du hadde vært så sikker på at det var verdt det så hadde du ikke holdt det hemmelig for ham.

Dette er DITT problem, det er DU som har følt deg usikker og som ikke tok tak i egne følelser. I steden for å bearbeide det du hadde vært gjennom tidligere på en ordentlig måte så valgte du en ulovlig metode for å overvåke en ny partner.

Din nye partner hadde aldri vært utro mot deg, likevel har du "straffet" ham ved å overvåke ham. Du har sviktet hans tillit grovt. Det er kanskje ikke seksuell utroskap, men du har vært følelsesmessig utro mot ham.

Jeg håper du sletter den appen umiddelbart. Hvis du ikke sletter den stoler du egentlig ikke på mannen din. Og helt ærlig - da fortjener han å vite om hva du driver med. Ikke glem at det er ulovlig det du gjør! Selv om han ikke har visst hva du har gjort så har du sveket ham.

Slett appen og håp han aldri finner ut hva du har gjort.

Hadde jeg funnet ut at en partner hadde overvåket meg uten min vitende så ville jeg trolig avsluttet forholdet umiddelbart.

Anonymous poster hash: 02926...e83

Skrevet

Nei, det er ikke sammenlignbart, det du gjør er straffbart. Å overvåke andre personer er en alvorlig inngripen i deres privatliv. Det spiller ingen rolle om du føler deg bedre av å overvåke ham, det du gjør er forferdelig krenkende. Hadde du vært min partner, hadde jeg forlatt deg tvert. Og anmeldt deg.

Anonymous poster hash: 96725...4c7

Skrevet

Nei, det er ikke sammenlignbart, det du gjør er straffbart. Å overvåke andre personer er en alvorlig inngripen i deres privatliv. Det spiller ingen rolle om du føler deg bedre av å overvåke ham, det du gjør er forferdelig krenkende. Hadde du vært min partner, hadde jeg forlatt deg tvert. Og anmeldt deg.

Det er godt du ikke er min partner da, skal det ikke mer til å bryte en familie for din del enn dette, synes jeg synd på barna dine 😢

Skrevet

Det er godt du ikke er min partner da, skal det ikke mer til å bryte en familie for din del enn dette, synes jeg synd på barna dine 😢

Du er klar over at du bryter loven pga din sykelige sjalusi? Du fjerner en persons rett til privatliv uten at han vet det! Jeg håper han finner utav det så han kan velge selv hva han ønsker å gjøre!

Anonymous poster hash: 14304...856

Skrevet

Da kan du jo fortelle partneren din om hva du driver på med, så får du se om han mener dette er like bagatellmessig som du gjør.

Skrevet

Det er godt du ikke er min partner da, skal det ikke mer til å bryte en familie for din del enn dette, synes jeg synd på barna dine

Din partner vet jo ingenting, så du vet ikke hva han mener, Hi.

Du har begått lovbrudd mot din partner, du har brutt tilliten.

Hvis dette er så bagatellmessig som du vil ha frem, da er det jo heller ingen problem å fortelle mannen hva du har gjort, og så fjerne appen sammen.

Men det tror jeg ikke du tør - av to grunner. Det ene er at du har behov for å ha mulighet til å sjekke ham just in case, det andre er at du ikke kan stole på at han synes det lovbruddet du har begått er en bagatell.

Slett appen du innstallerte og håp han aldri oppdager det. Og så oppsøker du behandling for problemene du har. For det er du som har problemer her, Hi. Du har et alvorlig problem med å stole på noen, og det du gjør med å ha en slik app det løser ikke noe. Om mannen din oppdager appen så risikerer du å miste ham fordi du har overvåket ham ulovlig i tre år.

Han elsker deg kanskje, men det betyr ikke at han vil godta å ha blitt overvåket i tre år!

Fjern appen asap!!!

Anonymous poster hash: 02926...e83

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er faktisk ulovlig å overvåke andre uten at de vet det.

Enig! Det er krenkende som fy! Hvis min nye mann hadde installert dette på iPhonen min, og jeg fant det ut etter tre år, ville jeg ha sett på det som et enormt tillitsbrudd. Jeg hadde begynt å se på ham som en psykogærning. Samme om han sa "jeg sjekker den aldri mer". Å straffe nåværende partner for eksens løgner er bare slemt!

Skrevet

Enig, om jeg fant ut at mannen har overvåket meg i alle år for å forsikre seg om at jeg ikke er utro hadde jeg stukket så fort som bare fy

Anonymous poster hash: 4aff5...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...