Gå til innhold

Skal/skal ikke opere nasen !

Lykkelig mamma til 2 Prinser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i mange år vært plaget med min store nase ! Og ble til og med plaget på ungdomsskolen for den stygge nesen ! ( du kunne jo blitt modell du, ja hadde det ikke vært for den stygge nesen din osv ) men i så fall så har nesen min blitt skjevere å skjevere ! Og jeg har en del brusk som buler litt ut i den ene nede åpningen ! Er de noen som har erfaring med å operere nesen? Evt hvor ? Og hvor mye betalte du ? er mange plasser man kan gjøre dette, men hvor er de beste plassen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ?

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen ?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har ingen erfaringer med dette, men ved noen enkle google søk vil du få all den informasjonen du trenger, du sier ingenting om hvor du bor i landet så da er det vanskelig å kunne hjelpe deg, da priser osv varierer fra ulike klinikker. Om det er mye brusk. kan du få dekket en operasjon, men da må det gå via fastlegen din, og om du går via fastlegen din, vil du kunne bli henvist til klinikker i ditt området.

finn en klinikk og be om å få bilder av tidligere like operasjoner. så har du litt referanser. og er enklere å kunne bestemme seg.

Det vil jo også vøre komlikasjoner knyttet til slike inngrep, så å snakke med fagpersoner vil være en fordel for valg av klinikk og om man faktisk trenger en operasjon, jeg kan forstå at du ønsker operasjon om du har mye komplekser med dette. men ikke gjør det for andre enn deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...