Gå til innhold

Har dere smakt den nye lasagnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om den?

Anonymous poster hash: 181e1...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny lasagne?

Anonymous poster hash: 48fc7...15b

Skrevet

Den med ostesaus?har vært i butikkene ei god stund den nå.ja jeg synes den er god

Skrevet

Litt vanskelig å vite hvilken du snakker om... Produsent? Ferdig? Fersk/frossen? Halvfabrikat?

Anonymous poster hash: 7fcf6...730

Skrevet

Ja den til Toro i svart pakke? Vi prøvde den forrige helg,men må si at hjemmelaget lasagne,bruker oppskrift fra matprat,er bedre og mye billigere.

Skrevet

Vet ikke om den er ny, men dolmio sin smaker heeeeelt grusomt.. Tomatsausen smaker som spagetti a la capri 😷

Skrevet

Lager alltid lsagne med ostesaus, men jeg lager den også alltid selv. Kjøper kun lasagneplatene.

Anonymous poster hash: c6b85...efc
Skrevet

Ja, mente den nye til Toro. Svart pakke ja

Anonymous poster hash: 181e1...257

Skrevet

Ja den til Toro i svart pakke? Vi prøvde den forrige helg,men må si at hjemmelaget lasagne,bruker oppskrift fra matprat,er bedre og mye billigere.

og hvordan får du det til å ikke smake tomatsuppe (mye sur tomat......)?

Anonymous poster hash: dc465...177

Skrevet

og hvordan får du det til å ikke smake tomatsuppe (mye sur tomat......)?

Anonymous poster hash: dc465...177

Nå var det ikke meg du spurte, men hvis du mener hvordan man unngår syrligheten fra tomatene i hjemmelaget tomatsaus er det så enkelt som å runde sausen med litt sukker. Bruker man gulrot i sausen må man bruke mindre sukker da gulroten er litt søt. Bedre å ta veldig lite i begynnelsen og smake til.

I tilleg er det også godt å ha litt god oksefond i sausen også. Og spesielt godt blir det om du har litt rødvin i panna etter du har brunet løken litt, og lar den koke ned litt før du fortsetter å ha i kjøttdeigen og slikt. 

Anonymous poster hash: 1bd9b...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...