Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 I natt våknet jeg etter 2times søvn, med skikkelig vondt i det midterste leddet på langfingeren. Klarte såvidt å srekke ut eller bøye fingeren. Har ikke lagt på den eller slått den. Ikke er den hoven. Og det er kun på det ene leddet det er vondt. Noen som har hatt dette? Eller vet hvorfor det er vondt? Anonymous poster hash: 988f0...8f8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Herregud nå er jeg i sjokk. Fikk selv vondt på samme sted igår. Hadde vondt hele dagen og etter hvert fikk en slags mørk flekk. Gikk over inatt og flekken er borte. Hadde heller ikke slått meg. Så merkelig at vi begge opplevde det samme, på samme finger 😱😁. Anonymous poster hash: f4452...393
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Herregud nå er jeg i sjokk. Fikk selv vondt på samme sted igår. Hadde vondt hele dagen og etter hvert fikk en slags mørk flekk. Gikk over inatt og flekken er borte. Hadde heller ikke slått meg. Så merkelig at vi begge opplevde det samme, på samme finger 😱😁. Anonymous poster hash: f4452...393 Hahaha, så merkelig😄 Men bra det gikk over da! Da venter jeg på en mørk flekk, så vet jeg at det går snart over😉 Anonymous poster hash: 988f0...8f8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Herregud nå er jeg i sjokk. Fikk selv vondt på samme sted igår. Hadde vondt hele dagen og etter hvert fikk en slags mørk flekk. Gikk over inatt og flekken er borte. Hadde heller ikke slått meg. Så merkelig at vi begge opplevde det samme, på samme finger 😱😁. Anonymous poster hash: f4452...393 Hahaha, så merkelig😄 Men bra det gikk over da! Da venter jeg på en mørk flekk, så vet jeg at det går snart over😉 Anonymous poster hash: 988f0...8f8
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Sånn har jeg hatt det på pekefingeren også. Ble sånn for et par uker siden, og nå er den nesten bra. Aner ikke hva det kom av da
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Sånn har jeg hatt det på pekefingeren også. Ble sånn for et par uker siden, og nå er den nesten bra. Aner ikke hva det kom av da Hovnet du opp? Har begynt å bli litt hoven på midten av fingeren:/ Anonymous poster hash: 988f0...8f8
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Sånn har jeg hatt det på pekefingeren også. Ble sånn for et par uker siden, og nå er den nesten bra. Aner ikke hva det kom av daHovnet du opp?Har begynt å bli litt hoven på midten av fingeren:/ Anonymous poster hash: 988f0...8f8 Ikke noe voldsomt, men det var litt større enn vanlig. Ble litt mørk midt på også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå