Gå til innhold

Er det andre som tror dere har synske unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler me synske unger? Fortell fortell.

100% sikker at mitt barn har en egenskap.. Men har hørt at alle barn kan se/høre

Anonymous poster hash: 8257e...760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fortelle om min søster :) Mine besteforeldre hadde en venn på besøk, en enkemann. Min søster var ute og lekte når han kom, hun var kanskje 7 år gammel da. Når hun kom inn litt senere spurte hun bestemor hvem disse menneskene var og bestemor spurte hvilke "mennesker"? Min søster sa "mannen og kvinnen" som kom i stad og så beskrev hun mannens avdøde kone i detaljer.. (Hun hadde aldri møtt hverken vennen eller hans kone).

Anonymous poster hash: 7fc0d...1dd

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde foreldre som forstod litt mer av slike ting da jeg var lita. Vi bodde i et hus med skremmende energier i, jeg var vettaskremt frem til vi flyttet derfra. Jeg forsøkte å "stenge av" det meste i de årene. I hvert fall nok til å holde ut frem til vi flyttet.

Hadde jeg hatt foreldre som forstod mer av slike ting, eller i hvert fall var litt åpne for det så tror jeg ikke ting ville vært så skremmende.

Da vi flyttet flyttet vi til et hus som på mange måter utad og mtp. oppbygning innvendig kunne virke langt mer skremmende enn første huset vi bodde i. Men der fikk jeg omsider sove noenlunde normalt igjen. Da var jeg ti år - hadde aldri sovnet før sovnet hjemme uten å være livredd.

Jeg misunner virkelig ikke de som bor i det første huset i dag. Jeg vet om tre par/familier som har bodd i barndomshjemmet mitt - alle har merket at det har vært "noe", alle sier at de ikke bruker ene boden i huset, fordi den er skremmende. Ingen har bodd i huset lenge. Jeg vet ikke om noen som har hatt det godt mens de har bodd i huset.

Bra du er åpen for at barnet ditt kan se ting, HI :)

Jeg har ulike evner i dag, begynte å åpne opp igjen for noen år siden, men er nesten litt redd for å åpne for resten, for jeg vet jeg kan se langt mer enn jeg tillater meg å se nå.

Får alltid beskjed når noen skal dø, om de overlever alvorlig sykdom. Skal noen ut og reise langt kan jeg "sjekke" om de kommer trygt frem, eller at de er kommet trygt frem (når jeg ikke får høre noe samme dag). Jeg kan kjenne energier fra tidligere beboere i eldre hus om de henger igjen, noen ganger kan jeg se dem eller lukte dem.

Anonymous poster hash: 97bac...338
Skrevet

Til Hi: søk veiledning hos en med evner som jobber med dette daglig.

Hele min familie har varierte grader av forskjellige evner. Inkludert meg selv og mine barn.

Mine barn er lysbarn og har positiv energi og er naturlige healere.

Jeg derimot har lært meg healing men mine energier er åpent for det som ikke er så fint. Døden, abort, sykdom, snakker med de som vil andre vondt og få de vekk.

Jeg er ikke praktiserende og har har 4 år pause for å finne meg selv igjen etter masse masse fra den andre siden.

Lykke til

Anonymous poster hash: da761...506

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 51d16...225

Skrevet

Tull og fanteri..

Anonymous poster hash: dad79...a79

Skrevet

Spennenee takk for at jeg har fådd noen svar :)

Merka dette for noen mnder siden.. Å han skremmer meg litt for jeg kan ikke se :P

Men kan mye om det siden min far er synsk å healer. Men ville spørre noen jeg kjenner om dere tror at unger kan se :)

Jeg lar han bare fortelle meg jeg tuller det ikke bort :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle svar utfra egen erfaring (som barn). Husker jeg hadde tilbakevendende drømmer i barndommen om at jeg var utenfor en steinkirke, aldri funnet ut hvilken kirke dette er. Men tror det er en kirke jeg var ved i et tidligere liv

Anonymous poster hash: 93cc1...1d2
Skrevet

Håper folk forstetter å svare. er spennende men vet ikke hva jeg skal tro :P .. Men virker som han ser å snakker med folk jeg ikke ser

Skrevet

Barn innbillerseg mye rart, noen voksne også tydligvis.

Anonymous poster hash: a9c1d...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...