Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Ser mange strikker så utrolig mye fint til barna. Cardigans, shorts, kjoler, topper, bukser og gensere. Lurer bare på om det ikke blir veldig varmt for barna med disse plaggene innendørs? Har litt lyst til å prøve meg på å strikke noen søte plagg selv nemlig. Anonymous poster hash: 3829e...034
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Nei ikke om du velger rett garn til rett bruk Anonymous poster hash: 7e4cd...d8e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Enig med nr. to. Riktig garn til riktig bruk. Og gjerne lag på lag som er enkel å ta av og på. Anonymous poster hash: 47622...ff9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Kunne ikke brukt strikkaplagg inne til mine unger innendørs, de ville ha smelta. Greit med tynn strikkejakke til når man skal ut i stol eller vogn før det blir så kaldt at man bruker pose. Etter det er strikkaklær unødvendig igjen. Så de er ikke særlig praktiske. Vi har fått, men hatt lite/ikke noe brukt for. Anonymous poster hash: 1b96e...293
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Min unge elsker strikkaklær, både som innerlag og mellomlag. Stikkordet er tynn ull eller ull/bomull. Anonymous poster hash: 251c1...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå