Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Har hatt fri i dag, og avtalt venninnebesøk hos meg. Har gledet meg skikkelig! Vasket hus, laget masse tapas fra bunnen, kjøpt blomster, vin og tent masse lys. Så kommer det seks venninner, og så sitter de med nesa i mobilene hele tiden! Det snappes og meldes i ett kjør! Og de svarer på anrop hele tiden! Jeg er dødsskuffa! Gikk ut å tok meg en røyk nå, de merker sikkert ikke jeg er borte en gang. For en trist utvikling 😓 Anonymous poster hash: fc76b...b48
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 To valg: enten sier du i fra eller så dropper du de vennene. Er så enig med deg! Noen har jeg droppet, mens andre sier jeg ifra til. "Noe som haster veldig?"har jeg sagt jeg noen ganger. Folk som må dokumentere alt de gjør på faceb. eller som må melde med mannen sin 10 ganger i løpet av en kveld, er bare såå dumt... Anonymous poster hash: 0e398...29a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Huff Pappa inviterer mange på besøk til store middager og han går rundt med ei "mobil-korg" som folka kan (skal) legge mobilen sin i Anonymous poster hash: b9edc...89d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Huff Pappa inviterer mange på besøk til store middager og han går rundt med ei "mobil-korg" som folka kan (skal) legge mobilen sin i Anonymous poster hash: b9edc...89d Fantastisk god ide!!! For en klok pappa du har! Anonymous poster hash: 0e398...29a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Huff Pappa inviterer mange på besøk til store middager og han går rundt med ei "mobil-korg" som folka kan (skal) legge mobilen sin i Anonymous poster hash: b9edc...89d Fantastisk god ide!!! For en klok pappa du har! Anonymous poster hash: 0e398...29a Takk og takk, han er ikke så dum nei Anonymous poster hash: b9edc...89d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Da lager du mobilkurv. Var på fest hvor det ble gjort. Noen ble sure og noen plaga det ikke. Jeg har også tenkt å gjøre det, om det blir nødvendig. Anonymous poster hash: f1812...0c5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Jaja, i følge Facebook ser det hvertfall ut som vi koser oss 😂 Anonymous poster hash: fc76b...b48
Lammeskanken Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Jaja, i følge Facebook ser det hvertfall ut som vi koser oss 😂 Anonymous poster hash: fc76b...b48 Hehehe, jeg dææævver 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå