Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hvor går grensen? Har er med på karate, speider og spiller gitar. Er det for mye for en på 8? Anonymous poster hash: 681a5...c12
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Det er forskjell på 8-åringer og du kjenner din best.... Noen har utømmelige lagre med energi og kjeder vettet av seg om de må være hjemme en hel ettermiddag mens andre er utslitt etter skole og sfo så de trenger ettermiddagen i fred og ro for å hvile ut. Min 8-åring går på sfo 3 dager i uken, turner 1 dag i uken og har gjerne med en venn hjem fra skolen en dag i uken, det er mer enn nok for mitt barn. Anonymous poster hash: 9d57a...0b6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Jeg tenker at i 8 årsalder er det veldig greit med flere aktiviteter så lenge barnet synes det er greit og det ikke blir stressmoment. Det er jo veldig varierte aktiviteter, noe jeg tenker er en bra ting. men det blir jo opp til hva dere synes selv. Anonymous poster hash: b91ee...6a9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Min 8-åring går kun på et instrument i år, og det er nok for ham. I fjor og i forfjor var det en trening i uka på en idrett, men nå som vi har fått kulturskoleplass, tror jeg ikke det blir noe idrett på en stund. Kanskje et svømmekurs til vinteren. Anonymous poster hash: adcea...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå