Gå til innhold

Kjære vene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva "serverer" jeg til "uventet" besøk imorgen, som stikker innom en tur etter shopping ++

 

Altså de kan komme slengende alt fra kl 11-19 føles det som.....

 

 

Please enlighten me :)

 

 



Anonymous poster hash: 34f68...75c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøtter og kaffe. Eller må det være mat en skal bli mett av? Vafler i så fall. Enkelt å lage røre på morningen, den kan stå hele dagen i kjøleskapet, den.



Anonymous poster hash: 54839...a60
Skrevet

Takk for tips, innefor å kjøpe ferdige rundstykker??? :)

 

Vafler har jeg allerede lovt ungene til frokost og det spiste vi til kveldsmat i går, rester av røren i kjøleskapet. 

 

Andre tips?? 



Anonymous poster hash: 34f68...75c
Skrevet

Kaffe :P Jeg forventer i alle fall ikke noe mer når jeg bare stikker innom sånn uten at det er avtalt spesifikt tidspunkt.



Anonymous poster hash: 492e0...848
Skrevet

Klart ferdige rundstykker går, også godt å lage snitter av spiralloff ;)

 

Anonymous poster hash: 9743d...b04

Skrevet

Wow... Jeg lagde snitter til 40-årslaget til mannen. Kunne ikke falt meg inn å servere noe sånt til noen som bare "stikker innom".

 

Hva i all verden gjør dere når folk står på døre UTEN å ha gitt beskjed på forhånd?

 

Heldigvis ingen av mine som forventer mer enn en kopp kaffe.

 

Anonymous poster hash: 3e096...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...