Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har kald Cava som passer godt til tapasrettene vi har laget i kveld :D 🍴👍 💏

 

Anonymous poster hash: be148...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solo

 

Anonymous poster hash: 8faf2...ae9

Skrevet

Pepsi max. Iiiiiiiiiskald, delig. Fikk mer enn nok alkohol forrige helg, så det har jeg ikke lyst på.

Skrevet

En iskald 1664!

 

Anonymous poster hash: 42707...852

Skrevet

Farris Bris med sitron.



Anonymous poster hash: d944a...bb1
Skrevet

cola zero



Anonymous poster hash: 49dbb...7b4
Skrevet

Amme-te og vann.

 

Anonymous poster hash: ef8e4...7fc

Skrevet

Vann og Pukka-te med lakris og peppermynte. Nam nam😊

 

Anonymous poster hash: 9cbe1...149

Skrevet

Ripasso vin til deilig gyros😋

 

Anonymous poster hash: 07cb9...496

Skrevet

Corona, passer godt til mannens Buffalo wings som er helt fantastiske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...