Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Vi har lysegrå vegg bak grå sofa og har hvite gardiner, hvit tvbenk. De andre veggene er hvite. Burde jeg sprite opp veggen bak med noen fargebilder? Synes det er så vanskelig å bestemme meg for bilder. Jeg hadde først tenkt meg et verdenskart i duse farger, men tenker kanskje det blir litt kjedelig? Bildene jeg har sett på er i sterk blå og grønnfarge.Synspunkter?? 😊 Anonymous poster hash: e3dc9...ad3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Evt har ideer og linker til bilder som kan passe inn? 😊 Anonymous poster hash: e3dc9...ad3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Det kommer litt ann på hva dere gjør i tv stua syns jeg. Brukes den kun til tv titting og avslappning, eller er det også ett lekested for ungne. Etterhvert der ungdommen kommer til å samle seg? Er den til avslappning ville jeg valgt duse og litt nøytrale bilder. Lekerom og etterhvert ungdomsrom ville jeg valgt litt sprekere bilder. Bilder med farger som gir litt energi inn i rommet. Nå er jeg og mannen litt sære når det kommer til ting vi har på veggene, det meste er laget av familie eller så er det litt spessiel kunst. Anonymous poster hash: 38c92...245
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Vi har lysegrå vegg bak grå sofa og har hvite gardiner, hvit tvbenk. De andre veggene er hvite. Burde jeg sprite opp veggen bak med noen fargebilder? Synes det er så vanskelig å bestemme meg for bilder. Jeg hadde først tenkt meg et verdenskart i duse farger, men tenker kanskje det blir litt kjedelig? Bildene jeg har sett på er i sterk blå og grønnfarge.Synspunkter?? Anonymous poster hash: e3dc9...ad3 Du kan få spreke verdenskart da Anonymous poster hash: a615f...3b5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Vi har kjøpt dette bildet for å ha i tvstua. https://epla.no/handlaget/produkter/710324/ Anonymous poster hash: 14fae...cd2
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Det kommer litt ann på hva dere gjør i tv stua syns jeg. Brukes den kun til tv titting og avslappning, eller er det også ett lekested for ungne. Etterhvert der ungdommen kommer til å samle seg? Er den til avslappning ville jeg valgt duse og litt nøytrale bilder. Lekerom og etterhvert ungdomsrom ville jeg valgt litt sprekere bilder. Bilder med farger som gir litt energi inn i rommet. Nå er jeg og mannen litt sære når det kommer til ting vi har på veggene, det meste er laget av familie eller så er det litt spessiel kunst. Anonymous poster hash: 38c92...245 Takk for gode synspunkter. Enig at duse farger passer mest til avslapping. Loftstua er til barna som leker, spiller tvspill og ser filmer. Vi voksne sittet der sjeldent. Kanskje jeg bare skal gå for en mer ungdommelig stil, da 😉Kjøre litt knæsje farger. 😄 Anonymous poster hash: e3dc9...ad3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Vi har lysegrå vegg bak grå sofa og har hvite gardiner, hvit tvbenk. De andre veggene er hvite. Burde jeg sprite opp veggen bak med noen fargebilder? Synes det er så vanskelig å bestemme meg for bilder. Jeg hadde først tenkt meg et verdenskart i duse farger, men tenker kanskje det blir litt kjedelig? Bildene jeg har sett på er i sterk blå og grønnfarge.Synspunkter?? Anonymous poster hash: e3dc9...ad3 Du kan få spreke verdenskart da Anonymous poster hash: a615f...3b5 Linker? 😊 Anonymous poster hash: e3dc9...ad3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Vi har lysegrå vegg bak grå sofa og har hvite gardiner, hvit tvbenk. De andre veggene er hvite. Burde jeg sprite opp veggen bak med noen fargebilder? Synes det er så vanskelig å bestemme meg for bilder. Jeg hadde først tenkt meg et verdenskart i duse farger, men tenker kanskje det blir litt kjedelig? Bildene jeg har sett på er i sterk blå og grønnfarge.Synspunkter?? Anonymous poster hash: e3dc9...ad3 Du kan få spreke verdenskart da Anonymous poster hash: a615f...3b5 Linker? Anonymous poster hash: e3dc9...ad3 http://www.allposters.no/-st/Verdenskart-plakater_c13013_.htm?WT.cg_n=Search+Ahead&SSK=verdenskart http://www.allposters.no/-st/Lerret-med-verdenskart-plakater_c176272_.htm?WT.cg_n=Search+Ahead&SSK=lerret%20med%20verdenskart Anonymous poster hash: a615f...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå