Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hadde jeg vært lagt inn med tvang for avrusning for lengst. Klarer ikke holde meg unna. Akkurat nå har jeg ikke spist godteri, men nesten en hel form kakerøre.. Og det blir godteri i kveld. Jeg klarer bare ikke la være, og jeg blir så skuffet over meg selv. Er det noen som har klart å "avruse" seg på sukker? Kommer til å få diabetes før jeg er 40... Anonymous poster hash: 6fedc...957
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Hvitt sukker er like avhengighetsskapende som amfetamin... Just sayin... Du må bare stoppe med det. Det er helt grusomt! Må ha, bare måååååååå ha det. Og de som sier "alt med måte", de vet ikke hva de snakker om! Jeg kan ikke spise bare en. Jeg tar 20! Anonymous poster hash: 0b5da...82d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Hvitt sukker er like avhengighetsskapende som amfetamin... Just sayin... Du må bare stoppe med det. Det er helt grusomt! Må ha, bare måååååååå ha det. Og de som sier "alt med måte", de vet ikke hva de snakker om! Jeg kan ikke spise bare en. Jeg tar 20! Anonymous poster hash: 0b5da...82d Ja det tror jeg deg på! Man må bare!! Anonymous poster hash: 6fedc...957
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Ja, jeg har. Dessverre er jeg slik som da ikke kan ta bare litt senere heller. Jeg må velge å holde meg helt unna alt godteri, sjokolade, kake osv eller spise for mye. Alltid. Det er ganske tøft de første dagene uten sukker, men for meg gikk det sjokkernede fort å miste sukkersuget. Nå skal det sies at jeg spiste en del druer og appelsin i starten for å stille litt a søtsuget, men eller ikke noe. Etter en 5-6 dager var faktisk søtbehovet nesten helt borte. Anonymous poster hash: 5084f...9fc
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jeg får voldsomt vondt i hodet om jeg kutter helt ut med sukker (Og ja, selv etter et år) så jeg bruker mørk sjokolade og vaniljekesam eller bær og frukt når jeg trenger noe søtt Anonymous poster hash: 50193...eca
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Jeg har slutta med ting som smaker søtt (dvs også lettbrus) Eneste unntak er frukt. Det er en lettelse!!! Jeg forstår deg veldig godt mht følelsen av å være narkoman. Anonymous poster hash: b0eca...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå