Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hvor mye pleier dere å drikke på en kveld? Ser mange sier de tar ett glass eller to, men ett glass er jo egentlig bare 1,5 dl. Anonymous poster hash: 2c58f...c18
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Jeg drikker normalt sett ett glass vin, men er noe romslig ett, så tilsvarer sikkert 1,5 vanlig glass (vi har veldig store vinglass så selv om jeg bare fyller nedereste delen, så blir det mer enn i et vanlig glass). En sjelden gang tar jeg litt ekstra. Det blir som oftest bare en kveld i helgen, en sjelden gang to kvelder. Anonymous poster hash: a45a1...4da
Kakao1234 Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Nå er jeg gravid og drikker da naturligvis ikke noe. Men ellers har det vært sånn hos oss at dersom vi bare er hjemme for oss selv min mann og jeg, så har vi kanskje delt en flaske vin eller tatt et par glass hver fra en bag-in-box. Har vi besøk eller er på besøk hos noen, så blir det jo ofte litt mer.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Jeg drikker normalt mellom 2-4 små glass Anonymous poster hash: 6710c...e4d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Mellom 1 og 3 glass. Vin-glass såkalt, ikke melkwglass. 1 glass vin tilsvarer 1,2 dl. Jeg drikker kun hvitvin med 8%. Så blir mindre enn 2 halvlitere med øl ☺ Anonymous poster hash: 7c5ad...49f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 2-3 dl. Selv om jeg og mannen deler en flaske tømmer vi den aldri. Anonymous poster hash: d3993...bc7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Jeg er også gravid, så drikker ikke nå. Men kan drikke alt fra et glass til en flaske. Det er fem glass i en flaske. Drikkes over mange timer, blir ikke beruset. Anonymous poster hash: e71ff...065
Gemini77 Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Vi drikker som regel alltid vin fredager og lørdager. Noen ganger drikker vi opp flasken oss imellom på en dag, andre ganger så har vi en flaske på to kvelder (men det er sjeldent). Vi åpner en flaske sånn rundt 17-18 tiden så vi har gode 6-7 timer å kose oss med flasken på.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #9 Skrevet 25. september 2015 Drikket to av våre glass som rommer en halv flaske. Mannen drikker den andre halvparten. Anonymous poster hash: 755a5...528
Berta_78 Skrevet 25. september 2015 #10 Skrevet 25. september 2015 Deler en flaske med mannen. Han drikker antakelig litt mer enn meg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #11 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor bare i helga? Vin, et glass eller to, smaker like bra på en tirsdagskveld. Anonymous poster hash: ea78d...e89
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #12 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor bare i helga? Vin, et glass eller to, smaker like bra på en tirsdagskveld.Anonymous poster hash: ea78d...e89 Anonymous poster hash: 2c58f...c18
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #13 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor bare i helga? Vin, et glass eller to, smaker like bra på en tirsdagskveld.Anonymous poster hash: ea78d...e89 Anonymous poster hash: 2c58f...c18 He he, ja jeg er klar over at mange drikker ellers i uka også, men nå var det helgene jeg tenkte på Spør fordi jeg lurer rett og slett på hva flertallet gjør. Anonymous poster hash: 2c58f...c18
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #14 Skrevet 25. september 2015 Hvis vi åpner en flaske vin drikker vi typisk halvparten av den på en kveld når det er bare oss to, altså mellom 1,5 og 2 dl vin på hver. Dette er uavhengig av om det er lørdag eller tirsdag. Har vi middagsgjester og flereretters middager går det normalt mer pr pers. Anonymous poster hash: e81bb...7b5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #15 Skrevet 25. september 2015 Som oftest to glass, ett til maten og ett etterpå. Anonymous poster hash: c7302...d92
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #16 Skrevet 25. september 2015 En flaske eller to. Sjeldent mer. Anonymous poster hash: 55b2c...c18
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #17 Skrevet 25. september 2015 Som regel deler mannen og jeg en flaske om vi har vin, noen ganger har vi 3-liter, da blir det kanskje 2 glass (vanlig størrelse). Anonymous poster hash: c90f3...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå