saro75 Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hei. Lurer på om det er noen som har erfaringer med disse vognene: Nemo duovogn eller City Go duovogn. https://denlillebarnebutikken.no/barnevogn/barnevogn-(3-i-1)/nemo-lin-gra https://denlillebarnebutikken.no/barnevogn/barnevogn-(3-i-1)/citygo-lys-gra Trenger en god vogn til Desember og utover, men vil ikke betale kr10 000,- og mer som Emmaljunga, Hartan, Brio Go etc koster. Noen gode råd? Saro75
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Har ingen erfaring Hva heter den? Har du Googlet ? Anonymous poster hash: e2f0d...12d
Mamma til 2 søte Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Hva med Brio Smile? Den koster 6000 på Barnas Hus ☺ Jeg har november-baby og den har fungert helt fint for oss. Ville aldri brukt disse bilstolene som er på linkene. Selv om de er EU-godkjent tviler jeg på at de er gode nok stoler i en ulykke.
saro75 Skrevet 25. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2015 Takk for svar! Jeg tror de heter Nemo og City Go. Det kommer ikke opp noe annet navn. Liker selvfølgelig designen på disse to også De dyrere vognene jeg har sett på som nevnt over har forhjul som kan byttes ut til vinter hjul, men det er vel flere som klarer seg i sneen med låsbare front hjul? Tviler på at jeg kommer til å bruke bilsetet. Er først og fremst ute etter duovogn
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Små bevegelige fremhjul må jo være helvete på vinterføre... Men sånn ellers hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å kjøpe en "ukjent" vogn. Tenker det er absolutt like bra. Hadde til og med brukt bilsete, for var det ikke trygt nok, så ville det nok ikke være lov å selge i overformynderiet Norge. Anonymous poster hash: fa024...ec0
pitrijorg Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Hva med finn.No. Der er det mye bra å finne. Vi fant der nå.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Anbefaler Babyjogger city elite, eller babyjogger city mini GT. Begge har gode hjul, fremhjulet kan låses fast. Mini GT kan du få til under 4000kr, men du må kjøpe bag i tillegg. Med city elite tror jeg det følger med bag (dobbeltsjekk det. Hvis ikke får du kjøpt det utenom). Jeg kjøpte først en Simo til 7000 kr, deretter en babyjogger mini GT, og jeg bruker aldri Simo-en lenger. Babyjogger-vognene er helt fantastiske! Anonymous poster hash: 164c7...5e7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Hva med trille viper 4s? Den har fått sånn best i test i Sverige. Koster rundt 5000 kr. på jollyroom mener jeg å huske. Jeg syns den ser god ut. Anonymous poster hash: 6e02b...bdf
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner-og-barnevognstilbehor/liggevogner/trille-viper-4s-2014-duovogn-svart?gclid=CL7LotmUlMgCFeULcwodbocHvQ Anonymous poster hash: 6e02b...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå