Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Jeg lurer på om man kjenner spark senere i svangerskapet dersom man har litt ekstra på magen i utgangspunktet? Eller spiller ikke det noen rolle? Jeg er i uke 18 nå og merker ingenting, men har sett på UL at det er en veldig aktiv krabat der inne... Anonymous poster hash: 21cb1...861
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Jeg lurer på om man kjenner spark senere i svangerskapet dersom man har litt ekstra på magen i utgangspunktet? Eller spiller ikke det noen rolle? Jeg er i uke 18 nå og merker ingenting, men har sett på UL at det er en veldig aktiv krabat der inne... Anonymous poster hash: 21cb1...861 Det gjør ingen forskjell. Fettpolstringen ligger ikke inne i livmoren... Anonymous poster hash: ce2a9...9f4
Mamma til 2 søte Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Du kan nok kjenne det like tidlig som andre men det er ikke sikkert det vil kjennes utenpå like tidlig ☺
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Jeg kjente spark sent med førstemann.. Rundt uke 22.. Da var jeg ganske stor og rund.. Men han lå langt inne, og jeg visste nok heller ikke hva jeg skulle kjenne etter. Med andremann kjente jeg spark\bevegelse i uke 16. Jeg hadde gått ned 10kg, og jeg visste mer hva jeg skulle kjenne etter. I tillegg lå han på en helt annen måte enn eldste. Jeg tror alt spiller inn.. Ikke at str har så mye å si.. Anonymous poster hash: 3c643...395
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jordmor sa til meg at jeg var litt stor og at det var derfor jeg kjente det seint Men kan ikke skjønne det Fettlaget er utenfor livmoren Anonymous poster hash: 42c7b...06a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Jeg var tynn som en strek og kjente ikke spark før uke 22-23. Anonymous poster hash: 912b6...32b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Jeg synes også det høres rart ut at fett skal ha noe å si. Derimot kan plasseringen av morkaken ha en del å si. Dersom mokaken ligger fram mot magen hos deg, kan det føre til at du føler sark senere enn de som har morkaken plassert inn mot ryggen. Det vil stå i UL-papirene hvor den er plassert Anonymous poster hash: d7753...b58
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Takk for mange fine svar! Morkaken ligger ikke på fremsiden hos meg, men "bak" inn mot ryggen min. Men godt å høre at det er flere som har kjent spark sent. Er jo førstemann, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Er det et spark eller er det tarmene min (igjen)? Hehehe... Anonymous poster hash: 21cb1...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå