Gå til innhold

Farger folk håret hjemme enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller går "alle" til frisøren?

Anonymous poster hash: 87383...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør begge deler, alt ettersom hvor mye penger jeg har til rådighet. Farget selv denne gangen..

Anonymous poster hash: 8e6db...f8f

Skrevet

Farger håret hjemme. Synes stort sett det er bortkastede penger å farge håret hos frisøren

Anonymous poster hash: 733b5...0df
Skrevet

Farger det selvsagt hjemme :P

Kjøper farge på tilbud til 99 kr! Idiotisk å bruke mange tusen i året på noe man lett gjør selv! Mener nå JEG ;)

(Har farget hos frisør EN gang, styggeste fargingen jeg har hatt! Skjoldete og ujevnt...)

Kan legge til at jeg er 44, og at jeg har farget håret siden jeg var ca 19.... :D

Anonymous poster hash: 6695a...b2e

Skrevet

Farger det selvsagt hjemme :P

Kjøper farge på tilbud til 99 kr! Idiotisk å bruke mange tusen i året på noe man lett gjør selv! Mener nå JEG ;)

(Har farget hos frisør EN gang, styggeste fargingen jeg har hatt! Skjoldete og ujevnt...)

Kan legge til at jeg er 44, og at jeg har farget håret siden jeg var ca 19.... :D

Anonymous poster hash: 6695a...b2e

Samme her, har også farget i 25 år. Som oftest hjemme. Frisører er ikke alltid så flinke, blant annet er det vanlig at de ikke går helt inn til hodebunnen med fargen. Så jeg har flere ganger kommet fra frisøren med tydeligere ettervekst (større kontrast 😳) enn jeg gikk inn med!

Anonymous poster hash: 0c82e...176

Skrevet

Som oftest farger jeg håret hos frisøren, men har jeg dårlig råd så farger jeg det hjemme. :)

Anonymous poster hash: 6f69f...381
Skrevet

Selvsagt mange som farger hjemme. Hvis ikke hadde de ikke solgt produkter til hjemmefarging...

Jeg endte opp med grønt hår hos frisøren en gang, og det skulle det ikke være, om noen tvilte.

Farger på meg selv og får fint resultat hver gang :)

Anonymous poster hash: 05e7a...713

Skrevet

Bedre resultat hjemme til 10% av prisen.

Anonymous poster hash: 25d12...0d8

Skrevet

Jeg farger hjemme. Det er jo helt horribelt dyrt å gjøre det hos frisøren!

Skrevet

Jeg har aldri farget håret, hverken hjemme eller hos frisøren. Nå nærmer jeg meg 50 og har narturlig nok fått en del grått i det, men trives likevell med å ha det som det er.

Anonymous poster hash: 8529e...4bc
Skrevet

Jeg striper det blondt. Føler ikke det går å gjøre hjemme.

Anonymous poster hash: 99e61...925

Skrevet

Nei, ingen. Alle radene med hårfarge il hjemmebruk i butikker står der bare til pynt ...

Anonymous poster hash: 97752...21c
Skrevet

Gjør det selv hjemme , blodpris hos frisøren. Var nettopp 40% på hårfarge hos Europris. Kjempefornøyd jeg :D

Anonymous poster hash: 2ffc3...1ea

Skrevet

Jeg har aldri farget håret, hverken hjemme eller hos frisøren. Nå nærmer jeg meg 50 og har narturlig nok fått en del grått i det, men trives likevell med å ha det som det er.

Anonymous poster hash: 8529e...4bc

Jeg er 35 år, har snart 50%grå hår og trives ikke med det...

Jeg farger det hos frisør fordi jeg lett får for mørkt hår og frisøren er flinkere enn meg til å ta kun ettervekst, men hadde jeg har helt mørkt hår som ville blitt like bra hjemme, så hadde jeg farget selv.

Anonymous poster hash: 886cb...807

Skrevet

Aldri farget.

Er 38. Er jeg unormal? 😳

Anonymous poster hash: cdf1c...ffa

Skrevet

Aldri farget.

Er 38. Er jeg unormal?

Anonymous poster hash: cdf1c...ffa

Nei, men hos meg ble det oppdaget de første grå hår kun dager før jeg ble 20 år og jeg er enda ikke klar for grått hår som 41 åring.

har tenkt å farge det til jeg er ca. 50 år. Får se etter hvert.

Skulle gjerne sluppet. 

Anonymous poster hash: b1037...5af

Skrevet

Er lenge siden jeg har vært hos frisør. Stript håret mitt selv nå og klippet det. Vi har ike så mye penger og da blir frisørbesøk til meg nedprioritert

Anonymous poster hash: 72b27...04c

Skrevet

Farger hjemme jeg. Ser ingen forskjell om jeg gjør det hos frisøren likevel. Forskjellen er prisen da..... ;)

Skrevet

Farger hjemme, gjort det hos frisør og, men det blir jo ikke bedre enn hva jeg får til. Det eneste er hvis jeg skal ta striper, da går jeg til frisøren.

Anonymous poster hash: 356e6...aa9
Skrevet

Farger hjemme! Men kjøper hårfarge til frisøren. :)

Anonymous poster hash: 6b59b...d15

Skrevet

Alltid farger hjemme, og vil gjøre det så lenge jeg får der pent. Så håper jeg på vakkert grått hår slik at jeg slipper å farge 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...