Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Lang historie kort...jeg har rotet det til! Drev for meg selv som ikke var et as...det gikk ikke bra der og har holdt mye skjult for samboer. Han vet ikke hvor mye gjeld jeg har. Jeg har ikke åpnet post på flere måneder og nå er jeg redd for å åpne døren og ta telefonen. Har endelig fått fast jobb...vel bare 60% men tjener iallefall litt. Må bare få orden for det går ut over livet dette...ringte i dag og fikk tatt kredittsjekk. Skylder 100.000 til forskjellige. Kan ikke låne på huset for da får samboer vite og da er jeg plutselig alene. Tre barn oppi dette som har en mamma som ikke fungerer og ikke sover. Jeg snakket med hun i banken om et lån på meg...blankolån kalte hun det. Da betaler de alt ut og jeg skylder dem penger istede men hun visste ikke om det gikk. Må opp i en nemd. I går sjekket jeg med forsikringen på jobben...om jeg dør får samboer og barn en god sum. Vurderer å kjøre bilen i fjellveggen :-( Trenger noen solskinnshistorier Anonymous poster hash: 0fff1...5f8
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Vel, bare for å svare på det siste... Det er slett ikke sikkert forsikringen dekker selvmord... sånn før du gjør noe dumt. Anonymous poster hash: 37051...8e2
Hønemor30 Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Alt virker svart for deg nå men nå må du heve hodet å ta tak! Du har allerede skaffet deg oversikt. Det du må gjøre nå er og dele dette med han som er din nærmeste. Vær ærlig,legg alt på bordet. Du har jo allerede en mulig løsning med banken. Om det ikke går må dere sammen finne en annen løsning. 100.000 er mye penger men ikke uoverkommelig. Det finnes faktisk verre ting, og nå gjelder det å løse dette og ta lærdom av det. Ikke driv for deg selv , vi er ikke alle fødte forretningskvinner/menn. Så lar du mannen styre økonomien. Stå opp for deg selv, barna og mannen din. Livet blir så mye bedre når du kan legge dette bak deg og gå videre. Lykke til - dette klarer du og dere!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Min samboer vil aldri i verden verken forstå eller tilgi. Jeg kjenner han godt etter 17 år og det jeg har gjort er i hans øyne verre enn utroskap som er en dødssynd. Så dette må jeg ta alene :-( HI Anonymous poster hash: 0fff1...5f8
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Foreldreforumet. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige. Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. JW, brukermoderator.
Anbefalte innlegg