Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Jeg hadde tidligere sansen for henne.ikke nå lengre. Mange menn inn og ut av livene til barna. Hun legger ut masse "se så deilig jeg er" i bikini. Også skriver hun at hun er fornøyd med kroppen sin (noe som normalt er veldig bra) men grunnen til at hun er så tynn er at hun ikke spiser. Noe hun skriver på bloggen. Snakk om å skrive oppskriften til spiseforstyrrelse på bloggen http://mammatilmichelle.blogg.no/1443069332_kvinnekroppen.html Anonymous poster hash: 0f964...654
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Litt misunnelig? ?? Anonymous poster hash: bbede...f6c
Mamma til 2 søte Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Javel. Smart å legge ut link så hun får flere klikk og tjener mer penger. Så så forferdelig synes du vel ikke hun er... 🙊 Jeg går av prinsipp ikke inn på slike blogger. Lurer leserne sine med overskrifter og bilder. Er det ikke kun småjenter som leser slikt?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Litt misunnelig? ?? Anonymous poster hash: bbede...f6c Er enig med ts, og jeg har en flott kropp selv. Anna har også det, og jeg unner henne å være fornøyd etter to barnefødsler, men når hun skriver at hun har en slik kropp fordi hun spiser så lite så skjønner du vel at det kan påvirke yngre lesere? Om du leser kommentarfeltet hennes på instagram (hvis hun ikke har slettet alt da) så ser du at det er skremmende. Unge jenter som gjør alt for å se ut som henne, inkludert ei jente som la om dialekten sin for å ligne mer på henne. Billig argument, vær saklig. Anonymous poster hash: bec31...0db
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Litt misunnelig? ?? Anonymous poster hash: bbede...f6c Jeg skulle gjerne hatt en så sprek kropp. Men er ikke misunnelig. Dessuten er det ikke bra for hverken leserne og hvertfall ikke datteren at hun skriver det. Jeg er fornøyd med kroppen min og jeg spiser ikke. Hun skriver hun er flau over det, men det tror jeg ingenting på Anonymous poster hash: 0f964...654
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Ser bildene på en avisside av og til. Mye fokus på sin egen kropp og lite på barna. Jeg tenker det er mye oppdikting av tidligere tragedier og hendelser for å ha noe å skrive om og holde på lesere. Stakkars barn som må lese om både mor og seg selv på nettet. Anonymous poster hash: 30daf...5ba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Hun har en flott kropp som er stram og fin. Kan ikke se på henne at hun har fått 2 barn. Men jeg synes ikke hun er så tynn som hun selv skal ha det til. Synes hun ser helt gjennomsnittlig med tanke på vekt, så noe spiseforstyrrelser kan hverken hun ha, eller leserne få av henne. Hun har for mye former til at hun ser tynn ut, men hun har selvsagt en fin kropp. Anonymous poster hash: 78b59...d7a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Så glad at det ikke er min datter. Tragisk. Anonymous poster hash: 4b125...79c
elvane Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Har sluttet å lese bloggen hennes etter at nylig har lagt ut (etter min mening) veldig kvalme bilder. Ser jo ut som hun holder på med 2 menn samtidig rett foran ungene.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Synes jenta er veldig flott og de intervjuer jeg har sett med henne synes jeg hun gjør et fint inntrykk. Bloggen hennes er dog litt stusselig. Siden det er en mammablogg burde den handle om livet med barn. Hun er veldig selvsentrert og liker å vise seg frem. Hun har all grunn til å være stolt av seg selv, bare ikke kall det en mammablogg. Det blir litt flaut. Leste litt på den, det er jo helt meningsløst alt hun skriver om. Som å lese dagboken til en jente på 14 år. Anonymous poster hash: ad7b8...049
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde tidligere sansen for henne.ikke nå lengre. Mange menn inn og ut av livene til barna. Hun legger ut masse "se så deilig jeg er" i bikini. Også skriver hun at hun er fornøyd med kroppen sin (noe som normalt er veldig bra) men grunnen til at hun er så tynn er at hun ikke spiser. Noe hun skriver på bloggen. Snakk om å skrive oppskriften til spiseforstyrrelse på bloggen http://mammatilmichelle.blogg.no/1443069332_kvinnekroppen.html Anonymous poster hash: 0f964...654 Som og lese bloggen til en 14 år gammel jente. Grunnen til at barn ikke burde få barn.. Anonymous poster hash: a299a...c99
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Enn å bruke tid på slike bloggere! La vær å klikk dere inn, det er intetsigende og fordummende lesing... Pass dere så dere ikke blir det dere leser! Anonymous poster hash: 441dc...b48
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Synes synd på henne, tror hun går på en smell snart. Anonymous poster hash: 697e1...6a9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Tragisk. Og dumt å legge ut bilder av barna i kun truser. Anonymous poster hash: d96d3...c8a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Tragisk. Og dumt å legge ut bilder av barna i kun truser. Anonymous poster hash: d96d3...c8a to minutter photoshop, last bildet opp på en server med barneporno, og hun har gleden av at en verden av pedofile sitter å runker av til bildet av barnet. Anonymous poster hash: 441dc...b48
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Synes jenta er veldig flott og de intervjuer jeg har sett med henne synes jeg hun gjør et fint inntrykk. Bloggen hennes er dog litt stusselig. Siden det er en mammablogg burde den handle om livet med barn. Hun er veldig selvsentrert og liker å vise seg frem. Hun har all grunn til å være stolt av seg selv, bare ikke kall det en mammablogg. Det blir litt flaut. Leste litt på den, det er jo helt meningsløst alt hun skriver om. Som å lese dagboken til en jente på 14 år. Anonymous poster hash: ad7b8...049 Helt enig. Jeg leser ikke blogger noe særlig, men var innom bloggen etter å ha sett henne på tv. Stor forskjell på blogg og virkelighet! Leste nå og synes det er rart at disse to mennene synes det er ok det hun skriver. Så utleverende. Generelt er jeg imot så mye informasjon om barn på nettet Anonymous poster hash: a66e9...411
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Og så er det veldig synd i Jan. Han er good-guy virker det som, så selvfølgelig er det trygt og godt for henne å ha henne i livet som en far for ungene.. Men hvis hun har tenkt å bare ha han midlertidig mens hun venter på barnefaren til William, så er det utrolig dårlig gjort!! Skjønner at hun står over et vanskeli valg, men det er helt unødvendig å dele på nett. De som leser bloggen hennes, det er enten hatere, de som leser kun for å finne feil og 10-14 år gamle jenter som ser på henne som sitt største idol og forguder henne og støtter henne i absolutt alt! Det er gjerne en kategori til, og der havner jeg. Jeg leste før fordi jeg oppriktig syns hun virket som en veldig god og reflektert mor til tross for veldig ung alder. Hun utleverte ikke barna så masse og skrev gode innlegg. Nå i det siste har det dessverre blitt alt for mye fokus på kropp og sex. Og utlevering av barna og disse to mennene i livet hennes. Jeg respekterte henne uendelig fordi hun ville holde barnefaren til William hemmelig. Nå i ettertid har jeg jo skjønt at det kun har vært for å holde på leserne. Masse innlegg som hinter til at hun skulle fortelle hvem faren var, men så ikke skrive noe likevel. Det trakk jo lesere som fluer. En ting skal hun ha. Hun er flink til å reklamere for seg selv og skrive overskrifter og innlegg som pirrer nysgjerrigheten . ''kjendisstatusen'' har dessverre gått i hodet på henne.. Anonymous poster hash: 3e4c1...6c5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Før rettskivingpolitiet kommer, så beklager jeg skrivefeil. Skriver fra mobil og har et irriterende retteprogram som utelater bokstaver og tegnsetting. Anonymous poster hash: 3e4c1...6c5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Og til sist. Nei , jeg er ikke misunnelig. Jeg har et godt liv som jeg har det. Jeg kunne lett hatt kroppen hennes, men å bli mor som 14 åring med to barn innen fylt 18 det hadde jeg aldri klart selv. Respekt der da i det minste. Tror ikke barna hennes lider noen nød pr i dag. Ser ut som de blir fulgt godt opp og har alt de trenger og mer til. Ikke minst mye kjærlighet. Bare mangel på nettvett Anonymous poster hash: 3e4c1...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå