Gå til innhold

Hvis jeg reiser til syden..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg motar dagpenger og ikke sier i fra til nav, hva kan man få som straff?

 

Anonymous poster hash: 56af5...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ikke si ifra tenker jeg da...

Når du ikke er reel arbeidssøker, mister du vel dagpengene.

 

Anonymous poster hash: 275ae...cf2

Skrevet

Du kan måtte betale tilbake, og kanskje bli svartelistet en stund.

Skrevet

I alle fall krav om tilbakebetaling av for mye utbetalt, dessuten antakelig anmeldelse og dermed anmerkning på rulleblad. Mulig du blir satt i karantene for utbetalinger fra NAV også. 

 

Vanvittig dumt å ta sjansen, er en syden-tur verdt et lovbrudd, altså?



Anonymous poster hash: f6e0f...b75
Skrevet

Er ikke meg som skal, veit om en person som skal gjøre det. Å lurte på hva som skjedde hvis jeg sa i fra om det c", burde jeg si i fra til nav om det da?

 

Anonymous poster hash: 56af5...e01

Skrevet

Er ikke meg som skal, veit om en person som skal gjøre det. Å lurte på hva som skjedde hvis jeg sa i fra om det c", burde jeg si i fra til nav om det da?

 

Anonymous poster hash: 56af5...e01

 

Ja, det bør du absolutt. 

 

Anonymous poster hash: f6e0f...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...