Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Mens jeg motar dagpenger og ikke sier i fra til nav, hva kan man få som straff? Anonymous poster hash: 56af5...e01
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor skal du ikke si ifra tenker jeg da... Når du ikke er reel arbeidssøker, mister du vel dagpengene. Anonymous poster hash: 275ae...cf2
TPK Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Du kan måtte betale tilbake, og kanskje bli svartelistet en stund.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 I alle fall krav om tilbakebetaling av for mye utbetalt, dessuten antakelig anmeldelse og dermed anmerkning på rulleblad. Mulig du blir satt i karantene for utbetalinger fra NAV også. Vanvittig dumt å ta sjansen, er en syden-tur verdt et lovbrudd, altså? Anonymous poster hash: f6e0f...b75
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Er ikke meg som skal, veit om en person som skal gjøre det. Å lurte på hva som skjedde hvis jeg sa i fra om det c", burde jeg si i fra til nav om det da? Anonymous poster hash: 56af5...e01
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Er ikke meg som skal, veit om en person som skal gjøre det. Å lurte på hva som skjedde hvis jeg sa i fra om det c", burde jeg si i fra til nav om det da? Anonymous poster hash: 56af5...e01 Ja, det bør du absolutt. Anonymous poster hash: f6e0f...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå