Gå til innhold

Hva skal du i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre i høstferien?

Ungene har skolefri, usikker hva vi vil gjøre.

Eldstemann har nettopp begynt på ungdomsskolen og har hatt uker ned mye nytt og mange store prøver.

Jeg har lyst å bare kose oss hjemme, sove godt i egne senger, lage god mat og ikke gjøre mye. Problemet er at ungene finner Internett og blir sittende å spille.

Anonymous poster hash: fad6d...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk... skulle ønske jeg hadde høstferie 😉

Anonymous poster hash: fef25...ca5

Skrevet

Vi har lånt en hytte på fjellet :)

Gleder meg til å gå turer, fyre i peisen, tenne stearinlys og kose oss sammen.

Her har det vært en travel høst, ungene har vært mye opptatt, mannen har jobbet mye osv så nå skal vi nyte noen dager hvor vi ikke gjør annet enn å være sammen. Føler vi har løpt ut og inn og bare møtt hverandre i døra i flere måneder nå, så vi skal roe ned og kose oss.

Ungene er mellom 6 og 14 år.

Anonymous poster hash: 8c99e...858
Skrevet

Her er det skolefri onsdag- fredag, og jeg har fri da bortsett fra kurs ene dagen. Har gått i ett siden skolestarten siden august, så jeg tror vi rett og slett skal la vær lage planer. Har hytte vi kan dra til, evt blir vi bare hjemme. Håper vi kunne kommet oss en tur i marka eller i fjæra:-))

Anonymous poster hash: 958f7...140

Skrevet

Vi skal jobbe litt,et barn skal på hhåndbalskole mandag til onsdag,minsten i bhg. Torsdag og fredag har vi fri,da skal vi på kino å se Karsten og Petra,ut å spise pizza,skogstur hvor vi skal grille pølser og pinnebrød.Helgen skal jeg jobbe så da tar mannen ungene med til svømmehallen,besøker besteforeldre.

Anonymous poster hash: a9ad4...c46

Skrevet

Vi skal på fjellet. Peiskos, god mat, fjellturer og fiske. Skal bli deilig!

Skrevet

Stort sett jobbe, men skal også på skogstur og se etter sopp, overnatte i en gapahuk og plukke tyttebær.

Anonymous poster hash: 00f99...bb0
Skrevet

Hyttetur og sydentur :D

Anonymous poster hash: 11cec...237

Skrevet

Skal på skolen, er ikke noe som heter høstferie på universitetet...

Anonymous poster hash: fa5df...6fe

Skrevet

Sykemelt sannsynligvis kikhost"venter svar på prøvene". Så her blir det en rolig ferie, ellers hadde jeg jobbet.

Anonymous poster hash: 08502...e79

Skrevet

Vi skal til Frankrike :)

Anonymous poster hash: 814b6...f33

Skrevet

På hytta.

Anonymous poster hash: 42448...75c

Skrevet

På hytta

Anonymous poster hash: 6f585...2c9

Skrevet

Jobbe. Yngste skal i bhg, midterste på SFO og eldste skal sikkert sitte på mobilen halve uken, og på leir den andre halvparten.

Anonymous poster hash: ab047...b68

Skrevet

Vi har faktisk ikke lagt noen planer enda... Lurer på om jeg orker å reise en tur eller om vi bare skal være hjemme. Vi har hus vi kan reise til i Frankrike, vi er invitert til venner i Portugal, i Nord-Norge og på hyttetur så har jeg lovet barna å at vi skal ta en weekendtur med dem ila året, men jeg har egentlig bare lyst til å være hjemme... Tenkte jeg skulle sette meg ned en dag å se hva som ramlet inn av geniale forslag...

Anonymous poster hash: b5697...cba

Skrevet

Kommunen arrangerer gratis svømmekurs for 5-7 klasse hver dag i høstferien for de som trenger litt mer trening for å bli helt trygge :) så da vet vi allefall hva vi skal om formiddagene :D

Flott initiativ fra kommunen synes jeg.

Anonymous poster hash: 6a190...0b0

Skrevet

Første halvdel av uka jobber vi, og barna skal på SFO. Så blir det nok en liten fjelltur i slutten av uka

Anonymous poster hash: 966fb...8f8

Skrevet

Vi skal overraske ungene med tur til Paris og Disneyland😊

Skrevet

Vi skal ingenting 😊 Kvantitetstid med barna! Gleder meg veldig til late morgener, småturer hit og dit alt etter vær og humør og ellers bare nyte fraværet av hverdagsrutinene.

Anonymous poster hash: 02aa7...b2a

Skrevet

Opp til svigers i nord Norge.

Skrevet

Jeg skal på hytta med mine tre små☺

Anonymous poster hash: 6dbe9...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...