Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hva tror dere barn lærer mest av når det gjelder lekser? At foreldre gjennomgår, finner feil og de rettes opp hjemme? Eller at læreren finner feilene på skolen? Hilsen nysgjerrig Anonymous poster hash: bbb5e...e3a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Noen som har noen tanker om det? Anonymous poster hash: bbb5e...e3a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Jeg tror man lærer mest når feil kan rettes omtrent umiddelbart. Jo raskere tilbakemelding, jo bedre. Anonymous poster hash: df515...78b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Er du ute etter et argument for å ikke sjekke leksene hjemme? Anonymous poster hash: aa8e9...d41
ulydia Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jo kjappere freedback, dess betre! Å gjere leksene og få umiddelbar respons heime trur eg er best.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Er du ute etter et argument for å ikke sjekke leksene hjemme? Anonymous poster hash: aa8e9...d41 På ingen måte. Jeg er interessert i at ungene skal lære mest mulig.. Og jeg er usikker på hva som er den beste metoden. Jeg kommer fortsatt til å sjekke leksene uansett, og vi kommer til å rette dem hjemme etter de tilbakemeldingene jeg har fått her... Anonymous poster hash: bbb5e...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå