Gå til innhold

Noen lærere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere barn lærer mest av når det gjelder lekser?

At foreldre gjennomgår, finner feil og de rettes opp hjemme?

Eller at læreren finner feilene på skolen?

Hilsen nysgjerrig

 

Anonymous poster hash: bbb5e...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen tanker om det?

 

Anonymous poster hash: bbb5e...e3a

Skrevet

Jeg tror man lærer mest når feil kan rettes omtrent umiddelbart.

Jo raskere tilbakemelding, jo bedre.

 

Anonymous poster hash: df515...78b

Skrevet

Er du ute etter et argument for å ikke sjekke leksene hjemme?

 

Anonymous poster hash: aa8e9...d41

Skrevet

Jo kjappere freedback, dess betre! Å gjere leksene og få umiddelbar respons heime trur eg er best.

Skrevet

Er du ute etter et argument for å ikke sjekke leksene hjemme?

 

Anonymous poster hash: aa8e9...d41

På ingen måte. Jeg er interessert i at ungene skal lære mest mulig.. Og jeg er usikker på hva som er den beste metoden. Jeg kommer fortsatt til å sjekke leksene uansett, og vi kommer til å rette dem hjemme etter de tilbakemeldingene jeg har fått her...

 

Anonymous poster hash: bbb5e...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...