Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 For bare en bagatell og noe tull. Vi lå på sofaen og prata og tulla, sa jeg kom til å si at ungene hadde fått forbud mot å spille en sang jeg hater. Ikke en sang de ville ha spilt heller, det er en tulleting egentlig, men jeg hater sang dypt. Så begynner han å synge på den, og jeg ber han tie stille. Først på en tullete måte, før jeg prøvde å vise at jeg mente det helt alvorlig. Så flytter jeg meg bort fra han og setter meg i andre enden av sofaen for å demonstrere, og sa også at hvis han ikke kunne la det være så reiste jeg hjem. Da ble han sur, sier at han gjør hva han han vil i hans hus, og at hvis jeg skal true med å dra så kan jeg bare gjøre det. Det var kanskje dårlig gjort av meg å tulle med det, men han har tidligere tullet med å hive meg ut. Som en spøk, slik som jeg også prøvde meg på. Men nå sitter jeg og lurer litt på hva jeg skal gjøre, skal jeg faktisk dra? Bør jeg be om unnskyldning? Han flyttet seg fra sofaen og sitter og sover i en stol nå. Vet det er teit og fjortis, derfor enda mere rådvill egentlig... Anonymous poster hash: d1a1f...99d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Dette er vel bare et symptom på det som egentlig er feil i forholdet. Hva er egentlig feil siden han tidligere også har truet med at du må flytte? Og er det kun hans hus? Anonymous poster hash: 412fc...be8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Vi bor ikke sammen, jeg er på besøk hos han. At han skal hive meg ut blir sagt for tull i tullediskusjoner. Anonymous poster hash: d1a1f...99d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Vi bor ikke sammen, jeg er på besøk hos han. At han skal hive meg ut blir sagt for tull i tullediskusjoner. Anonymous poster hash: d1a1f...99d Det er uansett et forferdelig dårlig tegn. Jeg er rimelig sikker på at et forhold som det der aldri kommer til å fungere! Når han blir så sur pga. episoden du fortalte om, sturer og truer med å hive deg ut, da kan du jo bare tenke deg hvordan han reagerer den dagen dere ev. bor sammen og får større problemer. Dette er ikke tull, dette viser hvordan han reagerer når noe går mot ham eller han ikke har gode argumenter å komme med. Om du planlegger å flytte sammen med denne mannen så bør dere gå kurs i kommunikasjon for par først. Anonymous poster hash: 412fc...be8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Ja, jeg kjenner at det ringer litt i alarmbjellene her. Jeg er ikke alltid like god til å kommunisere, og har tidligere ikke klart å si ifra før jeg er pressa til det ytterste. Da blir han lei seg når han ser at han har pressa meg for hardt (i diskusjoner altså), og sier at jeg må si ifra tidligere. Når jeg så prøver på det så hører han jo ikke likevel, så det hjelper jo ingenting. Men det er klart at han har rett til å synge hvilken sang han vil, men ettersom han begynte kun får å trekke på meg så ble jeg litt sur. Så kanskje var jeg også urimelig. Anonymous poster hash: d1a1f...99d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Ja, jeg kjenner at det ringer litt i alarmbjellene her. Jeg er ikke alltid like god til å kommunisere, og har tidligere ikke klart å si ifra før jeg er pressa til det ytterste. Da blir han lei seg når han ser at han har pressa meg for hardt (i diskusjoner altså), og sier at jeg må si ifra tidligere. Når jeg så prøver på det så hører han jo ikke likevel, så det hjelper jo ingenting. Men det er klart at han har rett til å synge hvilken sang han vil, men ettersom han begynte kun får å trekke på meg så ble jeg litt sur. Så kanskje var jeg også urimelig. Anonymous poster hash: d1a1f...99d Syns dere er like gode egentlig. Å synge bare for å provosere er tåpelig. Men å faktisk la seg provosere av det, er nesten enda tåpeligere. Jeg tror ikke dere blir lykkelige sammen. Begge er for sta og mangler antenner. Han tar lite hensyn og du er sta som et esel. Anonymous poster hash: 7d247...34d
Fandens Oldemor Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Ja, jeg kjenner at det ringer litt i alarmbjellene her. Jeg er ikke alltid like god til å kommunisere, og har tidligere ikke klart å si ifra før jeg er pressa til det ytterste. Da blir han lei seg når han ser at han har pressa meg for hardt (i diskusjoner altså), og sier at jeg må si ifra tidligere. Når jeg så prøver på det så hører han jo ikke likevel, så det hjelper jo ingenting. Men det er klart at han har rett til å synge hvilken sang han vil, men ettersom han begynte kun får å trekke på meg så ble jeg litt sur. Så kanskje var jeg også urimelig. Anonymous poster hash: d1a1f...99d Syns dere er like gode egentlig. Å synge bare for å provosere er tåpelig. Men å faktisk la seg provosere av det, er nesten enda tåpeligere. Jeg tror ikke dere blir lykkelige sammen. Begge er for sta og mangler antenner. Han tar lite hensyn og du er sta som et esel. Anonymous poster hash: 7d247...34d Enig, så jeg hadde bare dratt hjem og forklart det etterpå med "dette kommer ikke til å funke".
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Hadde reist tvert,noe jeg også gjorde en gang i tilsvarende situasjon. Han jeg datet påpekte ofte at han gjorde som han ville hjemme hos seg,og hvis jeg ikke godtok det kunne jeg bare dra,så da gjorde jeg det da han hadde sagt det et par ganger. Slet for å bli kvitt han i etterkant men jeg orker ikke sånne umodne menn. Anonymous poster hash: 7cd28...677
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Hadde dratt, dette er starten på dårlig kommunikasjon. Ønsker du å leve slik? Bedre blir det nemmelig ikke, desverre. Snakker av erfaring. Klem Anonymous poster hash: b0c2b...e83
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #10 Skrevet 25. september 2015 Herregud. Dere er like barnslige begge to. Anonymous poster hash: aa4e8...60e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #11 Skrevet 25. september 2015 Vi er vel rett og slett like trassige og barnslige begge to ja. Jeg ser at trassen min ødelegger endel for meg, men jeg følte det litt som en maktdemonstrasjon også, at siden det var hans hus kunne han, og det må jo ha vært eneste grunnen også. Godt å få lufta litt, og ikke bare bli snakka etter munnen 😉 Anonymous poster hash: d1a1f...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå