Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Etter veneflon.. Hadde flere,de er blitt mindre oh svakere Farlig? Anonymous poster hash: e617f...5cf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Det er blitt større og veldig rødt Dette er underarmen min Normalt? Anonymous poster hash: e617f...5cf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Det er blitt større og veldig rødt Dette er underarmen min Normalt? Anonymous poster hash: e617f...5cf Kan se ut som du har fått betennelse, ta en tur innom legekontoret hvis du har mulighet så får du rask hjelp Anonymous poster hash: 459e8...537
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Det er blitt større og veldig rødt Dette er underarmen min Normalt? Anonymous poster hash: e617f...5cf Kan se ut som du har fått betennelse, ta en tur innom legekontoret hvis du har mulighet så får du rask hjelp Anonymous poster hash: 459e8...537 Jeg bør oppsøke lege altså? Anonymous poster hash: e617f...5cf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Du har mast mye om denne veneflonen. Hva med å ta en telefon der du fikk veneflonen eller en tur innom fastlegen så de kan se på den. Anonymous poster hash: cf40c...831
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Du har mast mye om denne veneflonen. Hva med å ta en telefon der du fikk veneflonen eller en tur innom fastlegen så de kan se på den. Anonymous poster hash: cf40c...831 Beklager bryderiet Jeg har ingen å snakke med.... Anonymous poster hash: e617f...5cf
3døtre1sønn Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 En veneflon stikkes litt "dypt", så det kan ta litt tid før blåmerket kommer skikkelig frem... Og det der ser kun ut som et blåmerke! Minker det ikke innen en ukes tid, DA kan du sjekke igjen...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Det er blitt større og veldig rødt Dette er underarmen min Normalt? Anonymous poster hash: e617f...5cf Kan se ut som du har fått betennelse, ta en tur innom legekontoret hvis du har mulighet så får du rask hjelp Anonymous poster hash: 459e8...537 Jeg bør oppsøke lege altså? Anonymous poster hash: e617f...5cf Hvis det er rødt, varmt og hovent så kan det være lurt å ta en tur til legekontoret, ja. Du trenger ikke bestille time, det er bare å spørre de som sitter i luka hva de mener. Med det sagt så ble jeg stukket ihjel med venefloner for 4 uker siden pga operasjon og jeg er fremdeles blå på to av plassene, det er ikke farlig og det går over. Litt ømt kan det være, men det er jo bare et lite irritasjonsmoment, ikke smerte som trenger lindring. Anonymous poster hash: 459e8...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå