Gå til innhold

Antrekk til jobbintervju?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobbintervju for en rådgiverstilling i kommunen (yey!). Men har virkelig ingen klær å bruke. Har dere flinke damer noen forslag? Setter stor pris på all hjelp:)

 

Anonymous poster hash: 15e88...a30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var selv på intervju denne uka. Hadde svart bukse, hvit tskjorte og en lang grå kardigan + et skjerf i halsen.

 

Anonymous poster hash: 06c7f...f18

Skrevet

Var selv på intervju denne uka. Hadde svart bukse, hvit tskjorte og en lang grå kardigan + et skjerf i halsen.

 

Anonymous poster hash: 06c7f...f18

Takk for svar. Tvi tvi og lykke til:)

 

 

Anonymous poster hash: 15e88...a30

Skrevet

Drakt

 

Anonymous poster hash: 34369...49e

Skrevet

 

Var selv på intervju denne uka. Hadde svart bukse, hvit tskjorte og en lang grå kardigan + et skjerf i halsen.

 

Anonymous poster hash: 06c7f...f18

Takk for svar. Tvi tvi og lykke til:)

 

 

Anonymous poster hash: 15e88...a30

Heldige du! Jeg har også søkt på en rådgiverstilling i kommunen, og håper så veldig på å komme på intervju, men har ikke hørt noe :( lykke til!!

 

Anonymous poster hash: ce293...f68

Skrevet

I staten kan du godt være litt mer avslappet enn på intervju i det private. Det gjelder å få dem til å føle at du er en av dem. Hvordan er dresskosen der du skal jobbe? Er det ola-bukse eller dress? Hvis ola-bukse ville jeg tatt på meg et par fine sorte bukser (dressbuksestoff) en topp og en cardigan. Er det dress (noe jeg ikke tror disen det er staten) så ville jeg hadd blazer istedet for cardigan..



Anonymous poster hash: 76001...ecb
Skrevet

 

I staten kan du godt være litt mer avslappet enn på intervju i det private. Det gjelder å få dem til å føle at du er en av dem. Hvordan er dresskosen der du skal jobbe? Er det ola-bukse eller dress? Hvis ola-bukse ville jeg tatt på meg et par fine sorte bukser (dressbuksestoff) en topp og en cardigan. Er det dress (noe jeg ikke tror disen det er staten) så ville jeg hadd blazer istedet for cardigan..

 

Anonymous poster hash: 76001...ecb

Jeg vet ikke hva kleskoden er akkurat der og finner ikke ut av det før intervjuet. Takk for tips alle sammen. Det er viktig å føle seg komfortabel, så skal bruke tid på å finne riktig antrekk.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 15e88...a30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...