Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Jeg skal på jobbintervju for en rådgiverstilling i kommunen (yey!). Men har virkelig ingen klær å bruke. Har dere flinke damer noen forslag? Setter stor pris på all hjelp:) Anonymous poster hash: 15e88...a30
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Var selv på intervju denne uka. Hadde svart bukse, hvit tskjorte og en lang grå kardigan + et skjerf i halsen. Anonymous poster hash: 06c7f...f18
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Var selv på intervju denne uka. Hadde svart bukse, hvit tskjorte og en lang grå kardigan + et skjerf i halsen. Anonymous poster hash: 06c7f...f18 Takk for svar. Tvi tvi og lykke til:) Anonymous poster hash: 15e88...a30
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Drakt Anonymous poster hash: 34369...49e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Var selv på intervju denne uka. Hadde svart bukse, hvit tskjorte og en lang grå kardigan + et skjerf i halsen. Anonymous poster hash: 06c7f...f18 Takk for svar. Tvi tvi og lykke til:) Anonymous poster hash: 15e88...a30 Heldige du! Jeg har også søkt på en rådgiverstilling i kommunen, og håper så veldig på å komme på intervju, men har ikke hørt noe lykke til!! Anonymous poster hash: ce293...f68
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 I staten kan du godt være litt mer avslappet enn på intervju i det private. Det gjelder å få dem til å føle at du er en av dem. Hvordan er dresskosen der du skal jobbe? Er det ola-bukse eller dress? Hvis ola-bukse ville jeg tatt på meg et par fine sorte bukser (dressbuksestoff) en topp og en cardigan. Er det dress (noe jeg ikke tror disen det er staten) så ville jeg hadd blazer istedet for cardigan.. Anonymous poster hash: 76001...ecb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 I staten kan du godt være litt mer avslappet enn på intervju i det private. Det gjelder å få dem til å føle at du er en av dem. Hvordan er dresskosen der du skal jobbe? Er det ola-bukse eller dress? Hvis ola-bukse ville jeg tatt på meg et par fine sorte bukser (dressbuksestoff) en topp og en cardigan. Er det dress (noe jeg ikke tror disen det er staten) så ville jeg hadd blazer istedet for cardigan.. Anonymous poster hash: 76001...ecb Jeg vet ikke hva kleskoden er akkurat der og finner ikke ut av det før intervjuet. Takk for tips alle sammen. Det er viktig å føle seg komfortabel, så skal bruke tid på å finne riktig antrekk. Hi Anonymous poster hash: 15e88...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå