Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Jeg er sykmeldt ut uken så i morgen har vi veldig god tid før barnehagen og jeg gleder meg! Gleder meg til å stå opp når vi ønsker og spise koselig frokost sammen, kun jeg og barnet De skulle ingenting spesielt i bhg. i morgen så gjorde ingenting om barnet kom sent Og før dere halshugger meg for å sende barnet i bhg. når jeg er hjemme gjør jeg altså det fordi jeg er må slappe av, barnet vil selv i bhg. for å leke med vennene og fordi fredagen er den store dagen siden det er fast hentedag for besteforeldrene Anonymous poster hash: a6496...ca9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor er du sykemeldt? Anonymous poster hash: b61c9...e6d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor er du sykemeldt? Anonymous poster hash: b61c9...e6d Hva er det for et spørsmål å stille HI?? Har du noe med det, og har det noen betydning for innlegget hennes?? MAKAN! Anonymous poster hash: d27c2...645
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Hvorfor er du sykemeldt? Anonymous poster hash: b61c9...e6d Noen folk altså 😂😂😂 Anonymous poster hash: 26bc3...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå