Yellowlovelymee Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Tenk hvis han mannen i tv serien får boner? Tror dere de filmer det?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Nei, de har ikke lov å vise det på TV. Anonymous poster hash: 580d3...dc1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Dette skjønner jeg ikke! Er det om å gjøre å "vinne" eller å finne kjærligheten?? Merker jeg ble irritert på hun blonde dama! Hun visste at hun andre likte fyren godt, så da hun ble valgt, hvorfor takket hun ikke nei med en gang og ga henne andre en sjanse? Grrrr!! Anonymous poster hash: 03f57...22c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Dette skjønner jeg ikke! Er det om å gjøre å "vinne" eller å finne kjærligheten?? Merker jeg ble irritert på hun blonde dama! Hun visste at hun andre likte fyren godt, så da hun ble valgt, hvorfor takket hun ikke nei med en gang og ga henne andre en sjanse? Grrrr!! Anonymous poster hash: 03f57...22c Det tenkte jeg og. Hun ønsket jo at han skulle velge henne. Kanskje hun ikke likte capsen Anonymous poster hash: a8363...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå