Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Noen her med sosial angst som står fast på sobril/ får det jevnlig? Har i perioder fått utskrevet sobril pga angst. Jeg kommer aldri til å bli avhengig, så ønsker ikke kommentarer på avhengighetsfaren. (Da hadde jeg vært avhengig for lenge siden) Kjenner på at det er ubehagelig å spørre om å få skrevet ut dette, men i perioder hjelper de meg å ha et normalt liv. Men kan også fint gå uten i mnd der ikke angsten er så hard. Noen som får skrevet ut sobril relativt ofte for å fungere normalt? Har prøvd psykolog og diverse lykkepiller uten effekt.... Anonymous poster hash: 621fd...35a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Får det ikke ofte nei, fikk beskjed om at jeg må bruke minst 3 mnd på en pakke med 10, så jeg har inntrykk av at de er ganske strenge på det. Er bare akkurat nok til å bruke til de verste tingene som jeg må gjennomføre, som foreldremøter, barnebursdager osv. Anonymous poster hash: 0691b...61d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Får det ikke ofte nei, fikk beskjed om at jeg må bruke minst 3 mnd på en pakke med 10, så jeg har inntrykk av at de er ganske strenge på det. Er bare akkurat nok til å bruke til de verste tingene som jeg må gjennomføre, som foreldremøter, barnebursdager osv. Anonymous poster hash: 0691b...61d Er det da 10 mg du bruker? HI Anonymous poster hash: 621fd...35a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Får det ikke ofte nei, fikk beskjed om at jeg må bruke minst 3 mnd på en pakke med 10, så jeg har inntrykk av at de er ganske strenge på det. Er bare akkurat nok til å bruke til de verste tingene som jeg må gjennomføre, som foreldremøter, barnebursdager osv. Anonymous poster hash: 0691b...61d Er det da 10 mg du bruker? HI Anonymous poster hash: 621fd...35a Ja. Anonymous poster hash: 0691b...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå