Gå til innhold

Sosial angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med sosial angst som står fast på sobril/ får det jevnlig?

Har i perioder fått utskrevet sobril pga angst. Jeg kommer aldri til å bli avhengig, så ønsker ikke kommentarer på avhengighetsfaren. (Da hadde jeg vært avhengig for lenge siden)

Kjenner på at det er ubehagelig å spørre om å få skrevet ut dette, men i perioder hjelper de meg å ha et normalt liv. Men kan også fint gå uten i mnd der ikke angsten er så hard.

Noen som får skrevet ut sobril relativt ofte for å fungere normalt?

Har prøvd psykolog og diverse lykkepiller uten effekt....

Anonymous poster hash: 621fd...35a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får det ikke ofte nei, fikk beskjed om at jeg må bruke minst 3 mnd på en pakke med 10, så jeg har inntrykk av at de er ganske strenge på det. Er bare akkurat nok til å bruke til de verste tingene som jeg gjennomføre, som foreldremøter, barnebursdager osv.

Anonymous poster hash: 0691b...61d
Skrevet

Får det ikke ofte nei, fikk beskjed om at jeg må bruke minst 3 mnd på en pakke med 10, så jeg har inntrykk av at de er ganske strenge på det. Er bare akkurat nok til å bruke til de verste tingene som jeg gjennomføre, som foreldremøter, barnebursdager osv.

Er det da 10 mg du bruker?

HI

Skrevet

Er det da 10 mg du bruker?

HI

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...