Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Jeg har dårlige minner etter første fødsel, selv om alt endte bra. Så har jeg vært igjennom en provosert abort, pga alvorlig feil hos fosteret. Fødsel forbinder jeg nå med både store fysiske og psykiske smerter, om gruer meg veldig til å gå igjennom det igjen. Tanken min har hele tiden vært å gjennomføre en "vanlig" fødsel. Men nå begynner tankene å gå, om at jeg kanskje bedre hadde takket ks. Selv om jeg vet at jeg ikke nødvendigvis får det. Lurer på hvilke erfaringer dere som har opplevd både ks og "vanlig" fødsel har? Anonymous poster hash: 80fe6...f16
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Har vært gjennom begge, og jeg sier uten tvil Fødsel! Anonymous poster hash: c3e6f...1d0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Har vært gjennom begge. Planlagt ks..uten tvil. Fantastisk opplevelse Anonymous poster hash: 0a8d3...208
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Fødsel - uten tvil!!! Anonymous poster hash: d606f...0cf
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Har 3 barn hvor jeg har hatt 1 fødsel, 1 akutt snitt, og 1 planlagt snitt. Helt klart er fødsel å foretrekke (og det selv om fødselen jeg hadde var veldig tøff.) Anonymous poster hash: 94d95...675
*Miss Flua* Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Her vil du nok få mange ulike svar jeg har vært gjennom begge, og for min del var keisersnitt en drøm ift vaginal fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå