Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 ? Anonymous poster hash: 25a98...6fa
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Jeg visste det var stor sjanse for det, fordi min mor hadde det med meg, så jeg ble sjekket ofte. Et par dager før termin begynte jeg å føle meg annerledes. Kunne ikke sitte behagelig, jeg hadde smerter i øvre høyre side av magen og hadde mye vann i kroppen. Så gikk jeg til jordmor og ble sendt direkte til sykehus. Full forgiftning! Jeg ble igangsatt, fikk epidural tidlig fordi det hjelper å holde blodtrykket kontrollert. Smertene i leveren ble intense sammen med riene, og det tok 35 timer før han var ute. De skulle nok ha valgt KS etter en stund, for jeg ble veldig dårlig (kraftige synsforstyrrelser, kvalme osv), men den avgjørelsen ble aldri tatt. Det gikk bra med både barn og mor! Anonymous poster hash: f3c52...74d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Hva lurer du på? Fikk høyere og høyere bt utover i svangerskapet. I uke 30 ble formen merkbart dårligere. Trangt å puste, mye uvel, smerter her og der, flimring for øynene. Det ble tre kontroller i uken og blodtrykksmedisin. På kontroll i uke 35 ble jeg lagt rett inn på intensiven og fikk intensivbehandling for bt. 10 timer etter innleggelsen ble jenta tatt med akutt snitt. Jeg ble sendt tilbake til intensiven. Så ble jeg virkelig syk. Leversvikt, nyresvikt, hjertesvikt, siekulasjonssvikt og farlig høyt bt. Ble liggende skjermet og uten stimuli til intensivbwhandling i 10 dager. Et år etter tar jeg fortsatt 4 forskjellige hjertemedisiner og går til månedlige kontroller. Anonymous poster hash: db4bf...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå