Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Var i kontakt med en selger som solgte en vare til ca samme pris som nettbutikk (fant jeg ut senere). Vedkommende forsøkte etter en samtale å selge meg varen for 400kr mer enn den er verdt! Sa at det var et bud. Ja, særlig.... Noen som går på det? Finnes vel ingen som ikke gjør research? Varen koster 100kr, og vedkommende forsøkte å si at det var "budrunde" der han hadde fått tilbudt 500kr for varen.. He he.. Og varen koster 100kr i butikk. Det er svindel synes jeg, selvom folk burde gjøre research selv før de kjøper noe..... Flere som har opplevd det? Anonymous poster hash: 478ca...e95
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Du behøver ikke å godta prisen han ber om. Det er fremdeles slik at du ikke MÅ kjøpe en vare som selges på Finn dersom du ikke vil. Han er jo i sin fulle rett til å kreve overpris for varene sine, om han får solgt dem til den prisen er jo noe helt annet. Men det er lov å prøve seg, like mye som det er lov å si "ånei, du, det er en alt for høy pris å betale". Anonymous poster hash: 70bf5...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå