Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Jeg har alltid kjøpt Reima. Er litt nyskjerrig på Didriksson. Har du erfaring med begge dressene? Til en på 4 år. Anonymous poster hash: 8a236...003
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Har erfaring med begge og synes reima er super de første 3 årene pga den er lett og myk. Etterhvert som barnet ble større måtte jeg finne andre alternativer da hun er svært aktiv og slet hull i reima på null komma nix. Da ble Didrikson, polarn og friends fsvoritter pga de tåler mer.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Har alltid brukt reima, pga at det er den eneste som kan tørkes i tørketrommel. Med barn som ikke gidder gå på do, blir det noen uhell. Da må den kunne vaskes og tørkes til neste dag. Anonymous poster hash: b08b0...5da
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Syns reima vinterdressen er altfor tynn. Var nesten ikke mulig å se forskjellen på vår dressen og vinterdressen ettersom de er omtrent like tynne. Anonymous poster hash: c39be...a07
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Foretrekker Reima. Mest med tanke på komfort. Men kjøper med ekstra forsterkning eller Tec+ for bedre slitestyrke. Syns Didriksons virker veldig stiv og tung i forhold. Den kan virke tynn ja, men det har ikke nødvendigvis noe å si for hvor varm den er. Anonymous poster hash: 2b955...777
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Reima opptil 5 år, med aktiv jente måtte jeg bytte og Didriksson var super ifjor! Anonymous poster hash: 51812...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå