Gå til innhold

Fy søren, jeg er så heldig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en oppvekst med omsorgssvikt på det groveste fra alle hold, seksuelle misbruk, vold, neglisjering osv, visste jeg ikke hva kjærlighet var. Jeg ble sammen med eksmannen fordi han ville ha meg, jeg var jo helt sulta på kjærlighet. Han viste seg å ikke være så snill han heller, ingenting vondt i ham sånn sett, men han var utro og økonomisk utro. Jeg trodde det skulle være sånn helt til jeg "våknet opp". Vi ble skilt og jeg forberedte meg på å leve livet aleine.

Men så møtte jeg min nåværende kjæreste. Han er verdens fineste mann, han elsker meg og jeg VET det. Han er min beste venn, min elsker og følgesvenn. Vi har samme verdier og støtter hverandre i tykt og tynt. Vi har det så gøy sammen, selv etter 5 år. Tuller, ler, har dype samtaler og blir ofte sittende til fire på natten bare vi to, med et glass vin og gode samtaler.

Herregud så lykkelig jeg er!! Måtte bare skryte litt for jeg føler meg virkelig så utrolig heldig :D

Anonymous poster hash: 44036...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig godt å høre.

Jeg har samme historie som deg, både barndom og mann. Men jeg er fortsatt singel 7 år etter brudd, men håper fortsatt. Og jeg har fått to fantastiske barn. Og livet alene, er tross alt mye bedre enn å være ulykkelig sammen med noen.

Anonymous poster hash: fa40b...3b2
Skrevet

Dette fortjener du. Kos deg. Håper din lykke varer for evig 💜

Anonymous poster hash: af189...eb9

Skrevet

Så herlig <3

ønsker deg alt godt!!

Anonymous poster hash: 4f3c7...72f

Skrevet

For en flott solskinnshistorie ❤️

Du fortjener dette! Å så godt at du ser d og setter pris på d også 😃

Skrevet

Så godt å høre historien din, Hi - at det er mulig å finne en slik lykke tross det du har vært gjennom.

Du fortjener å ha det så godt :)

Du gir håp om at det går an for andre også :)

Anonymous poster hash: 06a89...045
Skrevet

Så deilig å høre❤️❤️❤️❤️

Har det også sånn med min etter mange år.

Anonymous poster hash: 1de5a...323

Skrevet

Dette fortjener du  <3  klem til deg!

Anonymous poster hash: c4f51...4fc
Skrevet

Tusen takk alle sammen! :)

Det har absolutt krevd litt jobbing fra min side, da jeg slet med å stole på noen, men vi har klart det sammen, og denne lykken- den unner jeg alle!! :)

Anonymous poster hash: 44036...489

Skrevet

Så bra at du har det bra😀

Dette fortjener du.

Så deilig å finne mannen i sitt liv. Det har jeg også gjort, og vi er nå på år 8. 😍

Anonymous poster hash: c645b...61d

Skrevet

Så utrolig bra. Blir så gla når jeg hører om folk som hsr hatt rn litt vanskelig start i livet som får det bra som voksne. Alle fortjener å ha en snill kjæreste og oppleve hvordan kjærligheten egentlig skal være❤.

Skrevet

Så flott og koselig innlegg å lese! Jeg har hatt en lettere barndom enn deg,men opplevd overgrep. Og jeg har også truffet virkelig verdens beste mann nå. Jeg lever drømmelivet (mitt) hver eneste dag. Han holder meg oppe i en tung tid og elsker meg uten tvil. Det er så deilig, fantastisk og godt! Takk for det herlige innlegget ditt 😄😊

Anonymous poster hash: 04704...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...