Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Barna er snart 8 og 12 år gamle, og jeg er i siste halvdel av 30-årene. Det siste året har jeg tenkt mer og mer på at jeg vil ha ett barn til. Men det er en skremmende tanke å starte helt på nytt. På dager jeg er sliten, kjenner jeg at NEI aldri i livet om jeg orker . Men så kommer tvilen snikende... Er redd for å angre om vi ikke går for det, samtidig som jeg også er rett for å ødelegge det vi har nå. To supre barn med masse venner og kvikke hoder. Noen råd ? Anonymous poster hash: 79613...fb3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Her hadde jeg samme tankene. Mot-listen var ganske mye lenger enn for-listen. Likevel valgte vi å hoppe i det. Nå er jeg 9 uker på vei, de eldste blir 11 og 8 før minsten kommer. Jeg fyller 37 litt etter termin. Blir rart å begynne på ny, men forhåpentligvis mest kjekt. Anonymous poster hash: 8b870...a79
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Hvordan reagerte familien ? Her har jeg flagget krystallklart helt siden minste var født at jeg definitivt er ferdig. Anonymous poster hash: 79613...fb3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Her har det vært mannen som har vært ferdig. Jeg har egentlig hatt lyst på tre, men det har blitt ganske fjernt ettersom årene har gått og karriere har tatt mer plass. Ingen vet noe enda, holder inn magen så godt jeg kan. I hvert fall til jeg har sett hvordan det står til på tidlig ultralyd. Søsknene vet heller ingenting. Vi trenger nok bare å fortelle det til dem før hele verden vet det på null komma nix. Tipper mange får sjokk Jeg kunne tenkt meg å holdt det hemmelig lenge, men det er mye selskapeligheter de neste ukene og jeg har allerede veldig synlig mage. Formen er mye bedre enn med de første, så sånn sett ikke nødvendig å røpe noe. Lykke til med valget. Jeg landet på at man angrer ikke på de barna man får, men jeg var redd for å angre på at jeg ikke fikk et barn til. Ble også skummelt å tenke at om vel10 år kunne begge de andre være flyttet ut. Har lyst til å ha småbarn i huset en stund til. Håper på et barn med litt bedre sovehjerte denne gangen Anonymous poster hash: 8b870...a79
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Spennende. Masse lykke til fremover. Her må jeg tenke litt til. HI Anonymous poster hash: 79613...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå