Gå til innhold

Omgangssyke...når kommer diarè?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår 3 åring våknet inatt og kastet opp først en gang, så en gang til.

Sov deretter resten av natta.

Full fart idag. . Ikke feber.

Venter da på diarè. . Hvor sent kan den komme?

Virker teit å holde henne hjemme fra bhg med den allmenntilstanden men vet jo at det mest sannsynlig kan komme mer?

Anonymous poster hash: a104d...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid man får diare... Men man skal alltid holde de hjemme i 48 timer etter sist gang de kastet opp/dreit bløtt, grunnet smittefaren.

Anonymous poster hash: 0e086...549

Skrevet (endret)

Hvorfor venter du på diaré? Det vanligste er vel å få en av delene. Uansett skal jo ungen holdes hjemme imorgen også ☺

Endret av Mamma til 2 søte
Skrevet

Hvorfor venter du på diaré? Det vanligste er vel å få en av delene. Uansett skal jo ungen holdes hjemme imorgen også ☺

Fordi hun har alltid fått diarè etter oppkast.. akkurat når jeg trodde det var over.. hehe.

Så lurte på nå om hun kan ha kasta opp av en annen grunn enn omgangssyke.

Siden allmenntilstanden var bra og hun ikke fikk noe feber..

Men vet ikke hva det skulle vært. . :)

Hun holdt bare på å gå på veggen når vi holdt henne inne idag så frista med litt mer aktiv dag imorgen isåfall :P

Skrevet

Fordi hun har alltid fått diarè etter oppkast.. akkurat når jeg trodde det var over.. hehe.

Hun holdt bare på å gå på veggen når vi holdt henne inne idag så frista med litt mer aktiv dag imorgen isåfall :P

Men så lenge allmenntilstanden er ok kan dere jo ut å lufte henne, men trenger ikke å oppsøke folk da. Håper dere slipper diaré ☺

Skrevet

Er det vanlig å ha feber ved omgangssyke da?

Anonymous poster hash: 24da1...689

Skrevet

Min har aldri fått diarè ved omgangssyke, kun oppkast. Hold barnet hjemme i minst 48 timer. De kan fremdeles være dårlige etter 48 timer :/ Her sendte jeg barnet i bhg. etter hun hadde vært hjemme i 4 dager, ingen symptomer eller oppkast på over 48 timer. Etter 5 timer i bhg. ringte de og sa at spystrålen sto :(

Anonymous poster hash: 1ec2e...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...