Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Når hun er avbildet med veskene hun har designet er ikke det et sponset bilde? Hun har vel ikke kjøpt de? Og får hun de og reklamerer for de er det vel reklame? Eller er det anderledes når hun har designet de selv? Dette er ikke rakke ned på Caroline spørsmål. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Anonymous poster hash: 623e6...1d2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Når hun er avbildet med veskene hun har designet er ikke det et sponset bilde? Hun har vel ikke kjøpt de? Og får hun de og reklamerer for de er det vel reklame? Eller er det anderledes når hun har designet de selv? Dette er ikke rakke ned på Caroline spørsmål. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Anonymous poster hash: 623e6...1d2 Det er jo "hennes" vesker... Hun har designet dem i samarbeid med Adax, og regner da med at hun har en slags "eierandel" i salget. Da er det jo veldig naturlig at hun også er avbildet på reklameplakatene. Så nei, det er nok ikke et sponset bilde når det er hennes eget produkt. Reklame kan det jo kanskje være da... Anonymous poster hash: 84ba1...f33
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Når hun er avbildet med veskene hun har designet er ikke det et sponset bilde? Hun har vel ikke kjøpt de? Og får hun de og reklamerer for de er det vel reklame? Eller er det anderledes når hun har designet de selv? Dette er ikke rakke ned på Caroline spørsmål. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Anonymous poster hash: 623e6...1d2 Det er jo "hennes" vesker... Hun har designet dem i samarbeid med Adax, og regner da med at hun har en slags "eierandel" i salget. Da er det jo veldig naturlig at hun også er avbildet på reklameplakatene. Så nei, det er nok ikke et sponset bilde når det er hennes eget produkt. Reklame kan det jo kanskje være da... Anonymous poster hash: 84ba1...f33 Ok. Takk for skikkelig svar. Var sikker på jeg skulle få høre hvor teit jeg var. 🙊 Anonymous poster hash: 623e6...1d2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Når hun er avbildet med veskene hun har designet er ikke det et sponset bilde? Hun har vel ikke kjøpt de? Og får hun de og reklamerer for de er det vel reklame? Eller er det anderledes når hun har designet de selv? Dette er ikke rakke ned på Caroline spørsmål. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer. Anonymous poster hash: 623e6...1d2 Det er jo "hennes" vesker... Hun har designet dem i samarbeid med Adax, og regner da med at hun har en slags "eierandel" i salget. Da er det jo veldig naturlig at hun også er avbildet på reklameplakatene. Så nei, det er nok ikke et sponset bilde når det er hennes eget produkt. Reklame kan det jo kanskje være da... Anonymous poster hash: 84ba1...f33 Ok. Takk for skikkelig svar. Var sikker på jeg skulle få høre hvor teit jeg var. 🙊 Anonymous poster hash: 623e6...1d2 Ser nå hun har tagga på insta. Adforowncollection. Anonymous poster hash: 623e6...1d2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Hun skal merke ALT som er reklame. Kynisk svindlersk bedrift. Anonymous poster hash: b89a7...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå